خبرگزاری کار ایران

کلاه قرمزی؛ عید فطر می‌آید

شبکه دو به مناسبت عید سعید فطر با تدارک سه فیلم سینمایی جدید و پخش ویژه‌برنامه‌هایی مانند مجموعه عروسکی «کلاه قرمزی»،‌ «قبول باشه»، «شب‌های روشن» و «کوی محبت» میهمان خانه مخاطبان خود می‌شود.

به گزارش ایلنا، «کلاه قرمزی» با دوستان عروسکی جذاب و شیرین خود مانند اعیاد گذشته در عید سعید فطر نیز به شبکه دو می‌آید تا با ماجراهای شاد و تدارک بخش‌های متنوع خود؛ لحظه‌های پرنشاطی را برای مخاطبان تلویزیون رقم بزند.

ویژه برنامه کلاه قرمزی در روز عید فطر شنبه و یکشنبه از 13 و 35 دقیقه ازشبکه دو پخش می‌شود.

همچنین ویژه برنامه «قبول باشه» به تهیه‌کنندگی فریدالدین نیکجو به مناسبت عید سعید فطر میزبان مهمانانی ویژه خواهد بود.

این برنامه شنبه و یکشنبه در ساعت‌های 17 و 30 دقیقه، 19 و 30 دقیقه و 22 با تدارک بخش‌های متفاوت‌تری نسبت به ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌رود.

برنامه شبانگاهی «شب‌های روشن»  نیز در این دو شب بخش‌های مختلف برنامه‌اش را معطوف به عید فطر کرده است؛‌ این ویژه برنامه شنبه و یکشنبه در میهمانی شبانه خود خانواده‌های ایرانی را گردهم می‌آورد تا پس از یکماه روزه‌داری، عبادت و عبودیت، راز و نیاز، فرا رسیدن عید فطر را در کنار آنها جشن بگیرد.

این برنامه شنبه و یکشنبه از ساعت 24 پخش می‌شود.

برنامه «کوی محبت» با تهیه‌کنندگی و اجرای سیدمصطفی موسوی در عید فطر از کربلای معلی پخش خواهد شد.

این برنامه که بخش‌های مختلف خود را به آداب و اعمال عید فطر متمرکز خواهد کرد، در روز شنبه ساعت 12 و 15 دقیقه و یکشنبه در ساعت‌های 1 و 25 دقیقه بامداد و 12 و 15 دقیقه  روی آنتن شبکه دو می‌رود.

در تعطیلات عید سعید فطر سه فیلم سینمایی جدید«مینی بوس»، ‌» ماه عسل یونانی» و «زبان مادری» از شبکه دو پخش می‌شوند.

«مینی‌بوس» به کارگردانی محسن زارعیان درباره یک گروه فیلمبرداری است که برای کاربه خارج از شهر رفته‌اند، اما هنگام بازگشت نیکو، بازیگر خردسال فیلم را جا می‌گذارند...

این فیلم سینمایی در ژانر کودک و نوجوان ساخته شده و روز عید فطر از ساعت 8 و 30 دقیقه پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «ماه عسل یونانی» به کارگردانی حامد امرایی و تهیه‌کنندگی مهدی حیدری نیز شنبه از ساعت 14 و 30 دقیقه روی آنتن می‌رود.

همچنین فیلم سینمایی «زبان مادری» به کارگردانی گائوری شینده و تهیه‌کنندگی ایلانا روسین، یکشنبه،  ساعت  14 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش خواهدشد.

کد خبر : ۲۹۰۷۹۷