خبرگزاری کار ایران

همراهی یک نماینده مجلس با طرح توسعه تماشاخانه سنگلج

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۵۳۴

موسی الرضا ثروتی نماینده مجلس شورای اسلامی دوشنبه شب -22 تیر ماه – ضمن تماشای نمایش "هزار شلاق" در زمینه طرح توسعه تماشاخانه سنگلج قول همراهی و پیگیری داد.

به گزارش ایلنا، موسی‌الرضا ثروتی که  دوشنبه شب ابتدا به تماشای نمایش "هزارشلاق" نشست با ابراز رضایت از دیدن این اثر گفت: "هزار شلاق" نمایشی تاریخی است و بررسی و ارائه این نکات با استفاده از هنر تاثیرگذاری چون تئاتر در پیشبرد اهداف فرهنگی کشور بسیار موثر است.

وی همچنین پس از این در جلسه ای با گزارش مدیر سنگلج در جریان طرح توسعه این تماشاخانه قرار گرفت و با قول مساعدت و پیگیری این طرح، گفت: هرچقدر که محیط‌های مختلف برای ارائه هنر تئاتر بیشتر باشد شاهد تاثیرات مثبت این هنر در بین افراد جامعه خواهیم بود.

این نماینده مجلس به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت هنر و نقش و جایگاه آن اشاره کرد و افزود: ابزارهای هنری بی‌شک، رساترین، بلیغ‌ترین وکاری‌ترین ابزار ابلاغ وتبلیغ پیام است. امروز ما شاهد دغدغه‌های فرهنگی شهردار تهران در خصوص مناطق اصیل و قدیمی شهر هستیم. امیدوارم با کمک و مساعد شهردار محترم تهران و همچنین شهردار منطقه 12 طرح توسعه تماشاخانه سنگلج به زودی به سرانجام برسد و البته این مهم نیاز به همراهی اهالی تئاتر هم دارد.

ثروتی با مهم دانستن تاسیس موزه تئاتر و لزوم حفظ و حراست از اسناد تاریخی این هنر، طرح توسعه تماشاخانه سنگلج و تاسیس موزه تئاتر را یک طرح مهم و تاثیرگذار فرهنگی دانست.

در طرح توسعه تماشاخانه سنگلج قرار است اداره حقوقی شهرداری تهران که در مجاورت این تماشاخانه واقع شده به این مجموعه تئاتری واگذار شود. طی این طرح جامع قرار است موزه تئاتر تهران، پارکینگ، پلاتو های مجهز تمرین و یک سالن بلک باکس به فضای تماشاخانه سنگلج اضافه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز