خبرگزاری کار ایران

کارگردان «عاشقانه‌های نا آرام» به حاشیه‌ها پاسخ داد:

علی سرابی جایگزین محمدرضا فروتن شد/ برج میلاد مقصد بعدی گروه

گروه اجرایی نمایش «عاشقانه‌های نا آرام» شب گذشته، شنبه - 20 مرداد ماه - به‌رغم بلیت فروشی در نوبت دوم اجرا روی صحنه حاضر نشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عوامل اجرایی این نمایش روز جمعه نیز به‌رغم فروش بلیت از طریق سامانه الکترونیکی بدون اعلام قبلی به صحنه نرفتند.

بر همین اساس؛ گروه با خلف وعده‌ای آشکار در نوبت دوم اجرای روز گذشته (ساعت 21)  نیز روی صحنه نرفت تا موجبات نارضایتی مخاطبانی که اقدام به خرید بلیت کرده بودند؛ فراهم شود. تاسف‌آور اینکه عوامل اجرایی و گروه مشاوران رسانه‌ای کار به هیچ وجه خود را مسئول پاسخگویی به افکار عمومی ندانسته و در هر دو مورد سکوت اختیار کردند.

شنیده‌های خبرنگار ایلنا از بی‌نظمی‌های بوجود آمده بین عوامل اجرایی و پشت صحنه نمایش «عاشقانه‌های نا آرام» ‌حکایت دارد. این روند به‌ویژه با خداحافظی محمدرضا فروتن و قطع همکاری او با گروه تشدید شد و به نظر می‌رسد بعد از این تصمیم، کارگردان جوان این نمایش توان مدیریت شرایط بوجود آمده را نداشته و گروه تولید نتوانستند جایگزینی برای نقش مقابل نیکی کریمی پیدا کنند.

همچنین در روزهای گذشته اخباری مبنی بر پایان یافتن قرارداد فریبرز عرب‌نیا؛ دیگر بازیگر این نمایش؛ به گوش می‌رسد.

به نظر می‌رسد تهیه‌کننده و کارگردان نمایش «عاشقانه‌های نا آرام» قصد دارند با درنظر گرفتن جایگزین برای چهره‌های سینمایی حاضر در اجرای تالار وحدت؛ این نمایش را در برج میلاد روی صحنه ببرند.

لازم به ذکر است، مریم جلالیان قصد داشت این نمایش را ابتدا در برج میلاد تهران روی صحنه ببرد اما با مشورت چند نفر از اهالی خانواده هنرهای نمایشی از این تصمیم صرف‌نظر کرد و درخواست اجرای خود را برای تالار وحدت فرستاد.

توضیحات کارگردان نمایش «عاشقانه‌های نا آرام»

مریم جلالیان درباره ادامه بلیت‌فروشی و به صحنه نرفتن‌های نخستین تجربه کارگردانی خود اظهار کرد: ما از چهارشنبه اعلام کردیم به دلیل وجود بعضی مشکلات نمی‌توانیم در نوبت دوم اجرا داشته باشیم. البته تعداد افرادی که روز جمعه و شنبه بلیت خریداری کردند و موفق به تماشای کار نشدند؛ اصلا زیاد نبود و چیزی حدود 20 نفر را شامل می‌شد که هزینه بلیت را به آنها پس دادیم.

او افزود: تقریبا می‌توان گفت از روز پنجشنبه هیچ برنامه‌ای برای فروش بلیت در سانس دوم وجود نداشت و به مدیران پشتیبانی سایت فروش بلیت نیز اطلاع دادیم که آنها هم اعلام کردند امکان خرید بلیت وجود ندارد.

کارگردان نمایش «عاشقانه‌های نا آرام» درباره غیبت محمدرضا فروتن و جایگزین این بازیگر گفت: آقای فروتن از ابتدا پانزده اجرا قرارداد داشت و بعد از آن باید برای حضور در مقابل دوربین یک فیلم سینمایی از گروه جدا می‌شد. البته ما می‌توانستیم دوباره ایشان را داشته باشیم اما برای قرارداد مجدد به توافق نرسیدیم.

او درباره جایگزین فروتن در نمایش توضیح داد: با توجه به قرارداد آقای فروتن از آقای سرابی درخواست کردیم تا ایفای نقش در این اپیزود را برعهده بگیرند که همین اتفاق خواهد افتاد.

این کارگردان درباره زمزمه‌های خداحافظی فریبرز عرب‌نیاز نیز بیان کرد: آقای عرب‌نیا هم از ابتدا اعلام کرده بود به دلیل سفر به خارج از کشور نمی‌تواند در دو اجرای پایانی با نمایش همراهی کند. برای جایگزینی این بازیگر نیز مثل مورد قبل تصمیم داریم از ظرفیت‌های موجود در گروه بهره بگیریم و بازیگر دیگری به کار اضافه نخواهد شد.

جلالیان درباره اجرا در برج میلاد گفت: برای اجرا در برج میلاد از قبل برنامه داشتیم اما اینکه کار با چه ترکیبی از بازیگران و در چه تاریخی روی صحنه برود فعلا مشخص نیست.

کد خبر : ۲۸۹۸۹۱