خبرگزاری کار ایران

علیرضا قربانی برای «تنهایی لیلا» می‌خواند

علیرضا قربانی خواننده تیتراژ سریال «تنهایی لیلا» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی را می‌خواند.

به گزارش ایلنا، «تنهایی لیلا» نام فیلمنامه‌ای از حامد عنقا است که تاکنون بیش از 70 درصد از تصویربرداری آن انجام شده و تا پایان ماه مبارک رمضان تمامی قسمت‌های این سریال ضبط خواهند شد.

پیش از این قرار بود «تنهایی لیلا» در شب‌های ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه آی‌فیلم برود که این امر صورت نگرفت و پخش آن به بعد از ماه مبارک رمضان ابتدا از شبکه‌های سراسری و سپس از شبکه‌های برون‌مرزی به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی موکول شد.

در خلاصه داستان «تنهایی لیلا» آمده است: محمد پس از زلزله‌ای که در آن همه خانواده‌اش را از دست داده، متولی امامزاده‌ای شده است. عشق یک دختر او را در شرایط ویژه‌ای قرار می‌دهد، به شکلی که ایمان او در محک امتحان قرار می‌گیرد.

مینا ساداتی، بهروز شعیبی، اکبر زنجان‌پور، حسن پورشیرازی، آفرین عبیسی، نسرین مقانلو،  برزو ارجمند، رضا رویگری، سعید داخ، بهادر زمانی، علی صالحی و... با حضور سام قریبیان و اندیشه فولادوند از جمله بازیگران این سریال هستند.

سایر عوامل اصلی این سریال که به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی در حال تولید است عبارتند از دستیار کارگردان: حسن لبافی، مدیر برنامه‌ریزی: علی صابری، منشی صحنه: علیرضا فرحزادی، مدیر تصویربرداری: رضا شیخی، تصویربردار: مصطفی معمار، مدیر صدابرداری: علی عدالت دوست، طراح صحنه و دکور: بابک پناهی، طراح لباس: مهناز غنی، طراح گریم: ایمان امیدواری، آهنگساز: کارن همایونفر، مدیر تولید: فرشید رئوفی، جانشین تولید: مرتضی پیرهادی، مدیر تدارکات: سعدی کنگاور نظری، تدوینگر: مهدی جودی، طراح صداگذاری: سیدمحمود موسوی‌نژاد، جلوه‌های میدانی: امیر روزبهانی، دستیار تهیه‌کننده: سیدسجاد طباطبایی، عکاس: مهدیه لطیفی و مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

کد خبر : ۲۸۷۰۵۵