خبرگزاری کار ایران

ارکستر سازهای ایرانی «موج نو» نوازنده می‌پذیرد

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۴۹۰

با تشکیل ارکستر سازهای ایرانی «موج نو» این مجموعه موسیقایی از طریق آزمون اعضای خود را انتخاب می‌کند.

به گزارش ایلنا؛ نظر به تشکیل ارکستر «موج نو» به سرپرستی علی قمصری با هدف ارائه آثار چندصدایى نسل تازه موسیقى با هویت موسیقی ردیف دستگاهى در قالبى سازمان یافته و منسجم، ایجاد پل ارتباطى بین نگاه نسل حاضر و قدما در بیان لحن‌ها و تکنیک‌ها و دمیدن روحى تازه در موسیقى پرمحتواى ایران با ایجاد اتحاد بین هنرمندان و اجراى آثارى با ظرفیت‌هاى تازه و پویا از نوازندگان سازهای ایرانی علاقه‌مند به عضویت در این ارکستر از طریق مصاحبه حضوری دعوت به عمل می‌آورد.

شرایط شرکت‌کنندگان در مصاحبه حضوری:

- سازهاى ملودیک (تار، سه تار، سنتور، نى، کمانچه، کمانچه آلتو، قیچک ، قیچک آلتو ،قیچک باس) آشنایى با ردیف موسیقی دستگاهى ایران، تسلط بر مولفه های اجرایى در نوازندگى مانند (ریتم، داینامیک، تکنیک هاى نوازندگى، سونوریته و ...)،دشیفر و نت خوانى.

- سازهاى کوبه‌اى: تسلط بر تکنیک هاى نوازندگى (ریتم، داینامیک ،فرم و ...)، دشیفر و نت خوانى      

علاقه مندان برای شرکت در مصاحبه حضوری می‌توانند در تاریخ چهارشنبه ۱۰ تیرماه ساعت ۱۰ صبح به فرهنگسرای ارسباران مراجعه کنند.

علاقمندان در صورت تمایل برای حضور در مصاحبه می‌توانند نام، ساز تخصصی و شماره تماس خود را به این آدرس Mojeno.music@gmail.com ارسال کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز