خبرگزاری کار ایران

قرآن‌های مشکل‌دار از نمایشگاه قرآن جمع‌آوری می‌شوند

برخی ناشران قرآن که محصولات متنوعی دارند، آثارشان را در غرفه‌های مختلف و با هدایای متفاوت عرضه می کنند که این کار متاسفانه بیشتر شبیه دلالی است تا کار نمایشگاهی.

احمد حاجی‌شریف در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا؛ از جمع‌آوری قرآن‌های مشکل‌دار از نمایشگاه قرآن خبر داد.

معاون نظارت بر چاپ و نشر قرآن کریم در پاسخ به این این سوال که آیا با آغاز نمایشگاه قرآن در سوم تیرماه، بازهم شاهد قرآن‌هایی با مشکلات چاپی و اغلاط محتوایی هستیم یا خیر؟ گفت: وزارت ارشاد طی نامه‌ای درخواست یک نماینده از طرف سازمان دارالقرآن را داشته است که ما در پاسخ از آنها خواستیم جلسه‌ای در این زمینه تشکیل داده تا در مورد این موضوع با هم صحبت کنیم و صورتجلسه‌ای هم تنظیم شود.

او افزود: در نمایشگاه کتاب هم ما از روز دوم نمایشگاه اعلام کردیم که قرآن‌های موجود دارای مشکل هستند که نهایتا یک روز مانده به اتمام نمایشگاه آنها را از سطح نمایشگاه جمع‌آوری کردند.

معاون نظارت بر چاپ و نشر قرآن کریم درباره هدیه بالای قرآن و اینکه چه نهادی مسئول نظارت بر آن است؛ خاطرنشان کرد: نظارت بر هدایای قرآن نیز برعهده وزارت ارشاد اسلامی است. برخی ناشران قرآن که محصولات متنوعی دارند، آثارشان را در غرفه‌های مختلف و با هدایای متفاوت عرضه می کنند که این کار متاسفانه بیشتر شبیه دلالی است تا کار نمایشگاهی.

کد خبر : ۲۸۵۱۳۱