خبرگزاری کار ایران

با برگزاری یک کنسرت در فرهنگسرای نیاوران؛

تهران میزبان دوئت هاینه و پونتین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۰۰۷

هرمس و موسیقی دوستان تهران؛ روزهای (22 و 23 خرداد) در فرهنگسرای نیاوران، سومین میزبان دوئت هاینه و پونتین پس از انتشار رسمی اولین آلبومشان در سال 2014 می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ مارتین هاینه(گیتاریست سرشناس آلمانی) که به خاطرِ دوئت مشهورش با Nils Frahm و همچنین همکاری‌هایش با Peter Broderick و گروه ایندی راک Efterklang  به شهرت بسیاری رسیده است؛ به همراه کلودیو پونتین در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

مارتین هاینه موسس شرکت Licht Studio  است که به تولید و اجرای آثار هنرمندان مختلف عرصه الکترونیک و جز فعال است.

کلودیو پونتین (نوازنده کلارینت) نیز از مطرح‌ترین کلارینت نوازهای اروپاست که علاوه بر همکاری با شرکت ECM (به‌صورت مستقل و در قالبWolfert Brederode Quartet ) با بزرگان موسیقی معاصر جهان مثل  Sidsel Endresen، Steve Reich، Carla Bley یا Ensemble Modern نیز همکاری داشته است. او در بسیاری از تولیدات شرکت Deutsche Grammophon نیز به عنوان تکنواز حضور دارد.

"Set Aglow" جدیدترین ایده موسیقایی مارتین هاینه و کلودیو پونتین است که سیری دائم میان موسیقی آکوستیک و الکترونیک دارد و می‌توان در آن رگه‌هایی از موسیقی جز، الکترونیک، مینیمال یا آمبیانس یافت.

طبق برنامه‌ها قرار است این دو نوازنده؛ جدیدترین ایده‌ی خود را در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه آورند.

کلودیو پونتین و مارتین هاینه روزهای 22 و 23 خرداد؛ در فرهنگسرای نیاوران؛ از ساعت 21:30 به مدت 70 دقیقه روی صحنه می‌روند.

علاقمندان برای تهیه بلیت از روی یکشنبه (10 خرداد) می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

قیمت بلیت این کنسرت 70000 تومان تعیین شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز