خبرگزاری کار ایران

استقبال گسترده از یک آلبوم؛

مردم از آلبوم "پالت" رونمایی کردند

آلبوم "شهر من بخند" (شنبه 26 اردیبهشت) با حضور گروه پالت و گروه "بمرانی" رونمایی شد و این دو گروه برای مخاطبان، اجرایی رایگان در فضای بیرونی عمارت مسعودیه داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ تهیه‌کننده آثار پالت که پیشتر خبر از رونمایی غافلگیرکننده‌ای در عمارت مسعودیه خبر داده بود؛ در این مراسم "بمرانی" را برای اجرا به عمارت مسعودیه آورد. گروه بمرانی، پیش از ورود پالت روی صحنه با روایتی طنزآمیز؛ درباره مفهوم رونمایی اجرای موسیقی داشت.

پس از آن گروه پالت روی صحنه آمد و به اجرای قطعاتی چون سال تا سال، اینجا شهر من نیست و ... ، از آلبوم "شهر من بخند" پرداخت و بعد از اجر؛ امید نعمتی درباره آلبوم گفت: آنچه برای شما در این آلبوم ارائه شده؛ حاصل تلاشی‌ست که از دل برآمده و از مردم همین شهر برای مخاطبان عرضه شده است. همه‌ی اعضای گروه «پالت» هم مانند شما در این شهر زندگی می‌کنند و مانند شما در این شهر با تک تک مناطق آن خاطره های زیادی دارند. از همه شما تشکر می‌کنم که دراین مدت کنار گروه بودید و ثابت کردید که شهر هنوز نمرده و می‌خندد.

در پایان این برنامه؛ مردم از کاورهای آلبوم شهر من بخند رونمایی کردند و این اثر در محوطه بیرونی عمارت مسعودیه برای مخاطبان عرضه شد.

آلبوم "شهر من بخند" با قیمت 18000 تومان از سوی موسسه فرهنگی ماه ریز مهر منتشر شده است و هم‌اکنون در مراکز فروش موسیقی و سایت بیپ‌تونز عرضه می‌شود.

«شهر من بخند» پس از ماه‌ها تلاش پالت در استودیو کرگردن تهران ضبط شد و مراحل نهایی مسترینگ خود را در استودیو ابی‌رود، یکی از معتبرترین استودیوهای جهان، به پایان رساند تا بالاخره در هفته آخر اردیبهشت ماه 94 به بازار عرضه شود. اعضای گروه و عوامل تولید آلبوم «شهر من بخند» معتقدند این آلبوم فضایی کاملاً متفاوت با «آقای بنفش»، آلبوم پیشین آنها، دارد و فصل نوینی در فعالیت‌های این گروه به حساب می‌آید.

کد خبر : ۲۷۷۵۳۸