خبرگزاری کار ایران

اجرای "مثل ماه برای آسمان" در تالار وحدت

نمایش "مثل ماه برای آسمان" تازه‌ترین نمایش کورش زارعی برای اجرا در تالار وحدت آماده می‌شود.

به گزارش ایلنا، کورش زارعی بازیگر و کارگردان تئاتر درباره این نمایش گفت: در حال حاضر آخرین مراحل آماده‌سازی نمایش "مثل ماه برای آسمان" نوشته سیدحسین فدایی حسین را پشت سر می‌گذاریم که قرار است خرداد ماه امسال در تالار وحدت روی صحنه برود.

وی درباره موضوع این نمایش به دیالوگی از یکی از شخصیت‌های اصلی نمایش‌اش اشاره کرده و گفت: روزگارمان به گذر تند باد می‌ماند و ما سرگشته و طوفان‌زده، بازیچه دستان باد، کجاست آن که نشانی ماه و ستاره را می‌داند؟ ماه درخشان کجاست؟ عمری است به بلندای تاریخ تیره گون بشر، کسی را می‌جویم که آمدنش را تمام ادیان زمین وعده داده‌اند.

زارعی با بیان این که کار همراه با موسیقی و حرکات فرم است گفت: در این پروژه سیدعمادالدین توحیدی به عنوان آهنگساز با ما همکاری دارد و بهزاد جاودان فرد نیز طراحی حرکات را برعهده دارد. وحید لاری و شبنم روزبهانه نیز طراحی صحنه و طراحی لباس کار را انجام می‌دهند.

 به گفته او؛ بازیگرانی همچون ایوب آقاخانی، هادی قمیشی، سیروس اسنقی، امیرکربلایی‌زاده، علی فرحناک، کاظم نظری، محمدرضا آزاد، حسن اردستانی و محمدجواد پیروزی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

کورش زارعی؛ کارگردانی نمایش‌های "بانوی بی‌نشان"، "پرنیان هفت رنگ"، "فال" ،"یکی از آن هزاران"، "مسافران کوفه"، "کانال کمیل"، "آینه توی سقف"، "فیروزه که می‌خواند"، "زنان مهتابی مرد آفتابی" و ... را در پرونده کاری خود دارد.

کد خبر : ۲۷۶۹۴۳