خبرگزاری کار ایران

بودجه 150 میلیارد تومانی سازمان فرهنگی هنری تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۷۵۰

بودجه سازمان فرهنگی هنری شهرداری از حیث درآمدها و سایر منابع تامین اعتبار مبلغ یک هزار و 500 میلیارد ریال تعیین شده است.

به گزارش ایلنا؛ رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از تصویب بودجه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در جلسه امروز(22 اردیبهشت) شورا خبر داد و گفت: بودجه سازمان فرهنگی هنری به دلیل سه موضوع نیروی انسانی؛ تعرفه‌های سازمان و تعیین تکلیف نشدن شرکت‌های این سازمان در زمان تصویب بودجه شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه شهرداری تصویب نشده بود.

علیرضا دبیر با بیان این مطلب اظهار داشت: در اجرای تبصره نهم ذیل ماده واحده مصوبه بودجه سال ۱۳۹۴ شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته به شهرداری تهران و لزوم تصویب بودجه سازمان فرهنگی هنری، بودجه سازمان مزبور از حیث درآمدها و سایر منابع تامین اعتبار مبلغ یک هزار و 500 میلیارد ریال تعیین می‌شود.

دبیر با تاکید بر اینکه ۱۲۸ میلیارد تومان از بودجه ۱۵۰ میلیارد تومانی این سازمان به هزینه‌های جاری اختصاص دارد، گفت: شهرداری تهران موظف است مبلغ یک هزار و سیصد میلیارد ریال از محل ردیف ۱۰۷۱۹۰۱۷۵ و مبلغ دویست میلیارد ریال از محل سایر درآمدهای به سازمان اختصاص دهد.

وی ادامه داد: با احتساب این مصوبه بودجه سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری تهران مبلغ 37 هزار و 135 میلیارد و 868 میلیون و 873 هزار ریال خواهد بود.

به گفته دبیر؛ در تبصره این ماده واحده آمده است: شهرداری تهران موظف است بودجه مصوب سال ۱۳۹۴ سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را حداکثر تا پایان پانزدهم خردادماه سال‌جاری به سازمان ذیربط به منظور اجرا ابلاغ کند. این سازمان نیز موظف است کلیه پرداخت‌ها و فعالیت‌های خود را در چارچوب اعتبارات مصوب به انجام برساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز