خبرگزاری کار ایران

علی زندوکیلی در برج میلاد روی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۱۴۱

علی زندوکیلی پس از برگزاری نخستین کنسرت خود در تالار وحدت، این‌بار در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا؛ علی زندوکیلی که شامگاه ۵ و ۶ اسفند در تالار وحدت نخستین اجرای زنده مستقل خود را روی صحنه برد، این بار در کنسرتی بزرگ در برج میلاد روی صحنه می‌رود.

 سپهر صاحبی(تهیه‌کننده این کنسرت و مدیر آموزشگاه موسیقی نغمه پائیز) ضمن اعلام این خبر گفت: علی زند وکیلی در تاریخ ۲۵ اردیبهشت امسال و در دو سانس در برج میلاد روی صحنه خواهد رفت تا با اجرای آثار و قطعات خود پذیرای دوستداران موسیقی اصیل ایرانی باشد.

او در ادامه افزود: پیش‌بینی‌های زیادی برای برگزاری هرچه بهتر این برنامه صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای دوستداران این خواننده باشیم. این کنسرت از لحاظ کیفی قطعا بهترین کیفیت را خواهد داشت.

علی زندوکیلی در اجرای قبلی خود در تالار وحدت؛ با گلچینی از قطعات اجرا شده در موسیقی - نمایش «ترانه‌های قدیمی» که به زودی قرار است در قالب نخستین آلبوم رسمی این خواننده منتشرمی شود و تک قطعاتی که در فضای مجازی منتشر کرده، کنسرتش را روی صحنه برد.

فروش بلیت‌ این کنسرت از طریق سایت «تیوال» به صورت اینترنتی آغاز شده و فروش تلفنی بلیت کنسرت از طریق شماره تلفن «آموزشگاه «نغمه پائیز» ۲۲۷۶۳۹۳۱ و ۲۲۷۶۳۹۳۲ امکان‌پذیر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز