خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت حسین انتظامی برای درگذشت حسین قندی

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت استاد حسین قندی، پیشکسوت روزنامه‌نگاری کشور را تسلیت گفت.

 به گزارش ایلنا، حسین انتظامی، با صدور پیامی درگذشت حسین قندی، مدرس علوم ارتباطات و پیشکسوت روزنامه‌نگاری را به جامعه رسانه‌ای کشور و خانواده‌ وی تسلیت گفت.

در پیام معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت استاد حسین قندی، از برجسته‌ترین اساتید روزنامه نگاری کشور که در کنار تالیف آثاری مرجع و کاربردی، عمر خود را صرف آموزش و پرورش دانشجویان و علاقمندان روزنامه نگاری در کشور کرد، مایه تاثر شد.

بی‌تردید، آثار و برکات تلاش‌های خستگی ناپذیر این مدرس مولف، همچنان برای دانش‌جویان و علاقمندان روزنامه‌نگاری حرفه‌ای، ماندگار خواهد بود.

فقدان این معلم با اخلاق و استاد دلسوز را به جامعه رسانه‌ای کشور، دوستان، دوستداران و دانشجویان او و همچنین خانواده محترم بویژه همسر صبورشان تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای ایشان، غفران الهی و برای خانواده‌شان، صبر مسالت می‌کنم.»

حسین قندی، روزنامه‌نگار پیشکسوت و مدرس روزنامه‌نگاری عصر امروز در سن ۶۴ سالگی در بیمارستان غیاثی تهران دارفانی را وداع گفت. او متولد اسفند ۱۳۳۰ در سبزوار و بزرگ شده تهران بود. سال ۵۶ بعد از اتمام دوره خدمت به آمریکا رفت و در رشته مدیریت بین‌الملل، کار‌شناسی ارشد گرفت و سال ۵۸ به ایران بازگشت. بعد از بازگشت به ایران در روزنامه‌های کیهان، ابرار، اخبار، انتخاب،... و بالاخره جام‌جم در سمت‌های مختلفی مشغول به کار نویسندگی و ایفای مسوولیت شد.

از این مدرس پیشکسوت روزنامه‌نگاری علاوه بر سال‌ها تدریس علوم ارتباطات در دانشگاه علامه طباطبایی و آموزش صد‌ها خبرنگار و روزنامه‌نگار، آثار زیادی در حوزه رسانه منتشر شده که مرجع مهم و کم‌نظیری برای دانشجویان و علاقمندان این حرفه محسوب می‌شود. روزنامه‌نگاری نوین، مقاله‌نویسی در مطبوعات، روزنامه‌نگاری تخصصی، تخیل در روزنامه‌نگاری و... از جمله آثار ماندگار این استاد پیشکسوت است.

کد خبر : ۲۷۲۵۱۴