خبرگزاری کار ایران

با تصمیم جعفری جلوه؛

گروه کودک و نوجوان در شبکه دو احیا شد

براساس تغییراتی که از بهمن ماه سال ۹۳ آغاز شده، این شبکه با ادغام گروه‌ها و مدیریت‌های مختلف ساختار جدید خود را محقق ساخت.

 به گزارش ایلنا، شبکه دو در راستای وظایف ابلاغ شده و چابک‌سازی و ارتقاء سطح کیفی فعالیت‌های سازمانی خود براساس رویکرد غالب اجتماعی با شعار «با هم بودن و برای هم بودن» و «خانواده اصیل، خانواده مولد» تغییراتی چند در ساختار به عمل آورده است.

در این میان گروه‌هایی نیز حذف و فعالیت آن‌ها در گروه‌های جدید تجمیع یافته و پیگیری شده است. ازجمله گروه‌های «مستند»، «فرهنگ و تاریخ»، «معارف» و «سیاسی» که اقدامات آنها در سه گروه «امور اجتماعی»، «نهاد‌های اجتماعی» و «خانواده و فرهنگ» دنبال خواهد شد.

بر همین اساس دو گروه فیلم‌های تلویزیونی و مجموعه‌های تلویزیونی ادغام و تحت عنوان گروه فیلم و سریال ادامه فعالیت داده است و گروه «کودک و نوجوان» حاصل از ترکیب گروه «کودک و خردسال» و گروه «نوجوان» نیز این مجموعه را یاری خواهد داد. همچنین دو مدیریت تولید و فنی در یک حوزه تجمیع و به فعالیت ادامه می‌دهد.

در همین راستا و بنابه ضرورت، «مدیریت روابط عمومی» این شبکه که از بهمن ماه حذف شده بود؛ تحت عنوان «مسئول روابط عمومی» ذیل مجموعه واحدهای دفتر مدیریت شبکه دو ادامه راه داده است. این روند تا تغییرات ساختاری در حوزه‌های امور عمومی، اداری، مالی و پشتیبانی ادامه خواهد داشت. شایان توجه است مدیریت‌های طرح و برنامه، اطلاعات و برنامه ریزی، آرشیو، تامین برنامه و پخش به روال گذشته فعال می‌باشند.

 با تغییر هویت اصلی شبکه دو از شبکه کودک و نوجوان به شبکه تخصصی در حوزه اجتماعی، تغییر و تحولات کیفی علاوه بر ساختار در طیف برنامه‌های این شبکه مورد انتظار است.

کد خبر : ۲۷۱۶۰۵