خبرگزاری کار ایران

ارسال 2000 فیلم برای شرکت در جشنواره فیلم کوتاه تهران

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود. تاکنون 2000 فیلم کوتاه به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

به گزارش ایلنا، سی و دومین دوره بزرگ‌ترین رویداد سینماییک شور در حوزه فیلم کوتاه آبان ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

 تاریخ دقیق برگزاری، فراخوان بخش ملی این جشنواره و جزئیات برگزاری آن طی روزهای آتی از سوی دبیرخانه این جشنواره اعلام می‌شود.

سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران سال گذشته از ۲۲ الی ۲۷ آبان ماه با دبیری حبیب ایل‌بیگی در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

۳۰۴۰ عنوان فیلم خارجی و ۱۷۸۶ عنوان فیلم ایرانی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که در‌‌نهایت ۱۸۲ فیلم در بخش مسابقه ملی، ۱۰۴ فیلم در بخش مسابقه بین‌الملل و ۳۷ فیلم در بخش جنبی و خارج از مسابقه در این جشنواره به نمایش درآمدند.

فیلم کوتاه کودکان ابری به کارگردانی رضا فهیمی در بخش مسابقه ملی و فیلم‌های کوتاه انضباط به کارگردانی کریستوف صابر، از کشورسوئیس و انیمیشن کوتاه جوجه‌ماشینی ساخته محبوبه محمدزکی، از ایران جوایز بزرگ این جشنواره را ازآن خود کردند.

در بخش بین‌الملل سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران که فراخوان آن از اسفندماه سال گذشته منتشر شده است تاکنون حدود ۲۰۰۰ فیلم کوتاه به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

 مهلت ارسال آثار برای بخش بین‌الملل این جشنواره، مختص فیلم‌هایکوتاه خارجی تا ۱۵ خردادماه تعیین شده است.

کد خبر : ۲۷۰۴۵۰