خبرگزاری کار ایران

پیمانکار دستگاه‌های کارت‌خوان نمایشگاه کتاب تهران مشخص شد

مدیر کمیته رفاهی و هماهنگی نهادهای همکار بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از انتخاب شرکت آسان پرداخت به عنوان پیمانکار دستگاه‌ها کارت‌خوان در این دوره از نمایشگاه خبر داد.

به گزارش ایلنا، نیکنام حسین‌پور افزود:‌ روز شنبه(22 فروردین ماه) جلسه‌ای با بانک صادرات انجام شد و در این جلسه شرکت آسان پرداخت به عنوان پیمانکار پی اس پی‌های نمایشگاه انتخاب شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد تا ناشران هرچه سریع‌تر شماره‌ حساب‌های خود را اعلام کنند تا کارت‌خوان‌ها قبل از آغاز نمایشگاه نصب شوند و مورد آزمایش قرار گیرند.

حسین‌پور با اشاره به برگزاری جلسه فنی با  شرکت آسان پرداخت قبل از برگزاری نمایشگاه کتاب، عنوان کرد: از دیگر مصوبات این جلسه برگزاری جلسه فنی با ناشران داخلی و بین‌الملل جهت رفع مشکلات و برطرف کردن دغدغه‌های ناشران قبل از برگزاری نمایشگاه بود. امیدورایم با هماهنگی‌های انجام شده شاهد عملکرد هرچه بهتر کارت‌خوان‌ها در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران باشیم.

کار ساخت سازه‌های بیرونی نمایشگاه کتاب به پایان رسید

کار ساخت سازه‌های بیرونی نمایشگاه کتاب تهران در محیط مصلی بزرگ امام خمینی (ره) با تلاش بی‌وقفه پیمانکاران به پایان رسید.

همچنین کار غرفه‌بندی سالن‌های بیرونی از امروز(22 فروردین ماه) آغاز می‌شود و قرار است پس از برگزاری جلسه تشکل‌های نشر و بررسی تایید صلاحیت ناشران، نقشه غرفه‌بندی فضای درونی شبستان به پیمانکاران ارایه شود.

براساس جدول زمانبندی، کار ساخت غرفه‌ها تا پایان اردیبهشت ماه انجام خواهد شد.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر : ۲۶۸۷۱۳