خبرگزاری کار ایران

هما روستا نمایش «رام کردن زن سرکش» را افتتاح کرد

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۹۰۱

مراسم افتتاحیه نمایش «رام کردن زن سرکش» عصر روز گذشته یکشنبه 16 فروردین ماه در تماشاخانه ایرانشهر برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این مراسم که با حضور جمعی از هنرمندان و اساتید عرصه هنرهای نمایشی در تماشاخانه ایرانشهر برگزار شد، هما روستا پیشکسوت تئاتر ضمن ابراز شادمانی از حضور در این برنامه گفت: از اینکه تئاتر هنوز زنده است و زنگی برای به صدا در آوردن آن وجود دارد بسیار خوشحالم. حضور این‌همه تماشاگر برای تئاتر را نیز مایه خوشحالی فراوان می‌دانم.

در ادامه مجید سرسنگی مدیرعامل خانه هنرمندان و ریاست مجموعه ایرانشهر با تبریک سال نو و تشکر از اساتید حاضر در این مراسم گفت: جای حمید سمندریان در اینجا سبز است و یادش را گرامی می‌داریم. برای شادی روح او دعا می‌کنیم و امیدواریم که بتوانیم شاگردان خوبی برای وی باشیم و اندیشه‌های او را در عرصه تئاتر به منصه ظهور برسانیم. از اینکه فصل جدیدی از نمایش‌های تماشاخانه ایرانشهر را آغاز می‌کنیم بسیار خوشحالم. اجرای چنین نمایش‌هایی در واقع پیامد سیاست فصل جوان تماشاخانه ایرانشهر است که بخش‌هایی از زمان خود را به اجرای گروه‌های جوان اختصاص داده است تا باعث معرفی و بالندگی هرچه بیشتر استعدادهای جوان در عرصه تئاتر شود.

 او ادامه داد: برگزاری مراسم آغازین هر یک از نمایش‌های تماشاخانه ایرانشهر موجب گردهم آمدن برای قدردانی از گروه‌های تئاتر و نیز تزریق انرژی مثبت به این گروه‌ها برای اجرای هرچه بهتر نمایش‌ها می‌شود. حضور هنرمندان عزیر و اساتید ارجمند در این مراسم مایه مباهات ماست. سرسنگی در پایان گفته‌های خود ضمن اشاره به تعداد بالای نمایش‌های اجرا شده در تماشاخانه ایرانشهر و دشواری هماهنگ کردن و اجرای منظم چنین برنامه‌هایی، از زحمات اعضای مجموعه ایرانشهر تشکر و قدردانی کرد.

در پایان این مراسم هما روستا زنگ افتتاح نمایش «رام کردن زن سرکش» را به صدا در آورد و هنرمندان و اساتید حاضر در برنامه امضای یادگاری خود را پای پوستر این نمایش گذاشتند.

نمایش «رام کردن زن سرکش» نوشته ویلیام شکسپیر و یک کمدی خانوادگی است و مریم کاظمی طراحی و کارگردانی آن را بر عهده دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز