خبرگزاری کار ایران

فروش ایران برگر نیم میلیاردی شد

فروش فیلم سینمایی «ایران برگر» به کارگردانی «مسعود جعفری جوزانی» علی‌رغم عدم پخش تیزرهای تبلیغاتی این فیلم از طرف تلویزیون، از نیم میلیارد گذشت.

 به گزارش ایلنا، هم‌اکنون پخش تیزرهای تبلیغاتی فیلم سینمایی «ایران برگر» از طرف تلویزیون ممنوع اعلام شده و علی‌رغم عدم پخش تیزرهای تبلیغاتی این فیلم از صداو سیما، فروش آن از نیم میلیارد گذشته است.

در کنار استقبال مخاطبان از فیلم سینمایی «ایران برگر» در تهران، در شهرهای بزرگ و شهرستان‌ها نیز جدید‌ترین ساخته «مسعود جعفری جوزانی» با استقبال خوبی از طرف مخاطبان سینما مواجه شده است.

فیلم «ایران برگر» به گویش ملایری و اطراف آن ساخته شده است که یکی از اصیل‌ترین گویش‌های زبان فارسی است و «مسعود جعفری جوزانی» کارگردان این فیلم، خود نیز‌زاده آنجاست و به خوبی بر این گویش مسلط است.

اینکه تیزر فیلم‌هایی که از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پروانه نمایش دارند از تلویزیون پخش نشود  روش معقولی نیست.

علی نصیریان، محسن تنابنده، احمد مهران فر، حمید گودرزی، هادی کاظمی، سحر جعفری جوزانی، نیوشا ضیغمی، شهره لرستانی، گوهر خیراندیش، محمدرضا هدایتی، فریبا متخصص، فتح‌الله جعفری جوزانی، اسماعیل خلج، حمیدرضا حیات، سیاوش چراغی‌پور، سمیه نجومی، هاشم روحانی، می‌رطاهر مظلومی، اکبر رحمتی، صادق توکلی، رادمهر کشانی، سیروس میمنت، منصور نوبخت، محمدباقر کریم‌پور، بهرام افشاری، رضا عشقی، سعید دلیری، محمد صادق‌پور، سودابه گودرزی و... در فیلم سینمایی «ایران برگر» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کد خبر : ۲۶۲۶۷۹