خبرگزاری کار ایران

آغاز اجرای نمایش «تک سرباز» در سال جدید

نمایش «تک سرباز» اجرای خود را از یکشنبه (9 فروردین ماه) در خانه نمایش اداره تئاتر آغاز می‌کند.

به گزارش ایلنا، خانه نمایش اداره تئاتر ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سال جدید و آرزوی سربلندی و سلامتی برای تمامی هنرمندان عزیز اجراهای خود را در سال جدید آغاز می‌کند. نمایش «تک سرباز» به نویسندگی و کارگردانی عباس عبدالله‌زاده بعد از وفقه‌ای کوتاه مدت اجرای خود را از یکشنبه (9 فروردین ماه) در خانه نمایش اداره تئاتر آغاز می‌کند.

در این نمایش سربازی که به تنهایی در نقطه صفر مرزی مشغول پاسبانی است خواننده دوره گردی را به جرم حمل مواد مخدر بازداشت می‌کند و...

در این نمایش پدرام عزیزی، افشین غیاثی، معصومه رحمتی، سپیده آقانژاد، صادق ملکی، عرفان حق روستا به ایفای نقش می‌پردازند و از دیگر عوامل کار می‌توان به طراح صحنه، تینو صالحی، طراح لباس، الهام شعبانی، آهنگساز، میر امیر میری، دستیاران کارگردان، عسل احمدنیا، سارا شریفیان، فاطمه پور محمدی اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت تماشای این نمایش از 9 فروردین ماه 94 ساعت 18:30 هر شب به جز شنبه‌ها به خانه نمایش واقع در میدان فردوسی خیابان شهید موسوی کوچه شهید محمد آقا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.edareteatr.com. مراجعه کنند.

کد خبر : ۲۶۲۳۵۴