خبرگزاری کار ایران

مخاطبان و سالن‌های سینمایی برتر معرفی شدند

دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران از موسسه سینماشهر و مدیرکل نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی برای معرفی سینماداران بر‌تر و بهترین مخاطبان سینما تشکر کرد.

 به گزارش ایلنا؛ در مراسم جشن آغاز اکران نوروزی سال ۹۴؛ بر‌ترین مخاطبان سینما و بهترین مدیران سالن‌های سینما و سینماداران تقدیر شدند.

محمدرضا صابری(دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران) با انتشار متنی از مجید مسچی(مدیرعامل موسسه سینماشهر) و محمدرضا فرجی(مدیرکل نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی) برای انجام این تقدیر تشکر کردند.

متن پیام تشکر محمدرضا صابری به این شرح است:

سینما با مخاطب زنده است

 سینما برای ارتباط با مخاطب به سالنهای نمایش احتیاج دارد و سالنهای نمایش نیز به مخاطب نیاز دارند و بار‌ها این جمله را شنیده‌ایم که سینما با مخاطب زنده است اما تاکنون هیچ فردی بصورت عملی به این دو عنصر اساسی در سینما توجه لازم را نشان نداده است و هیچگاه هیچ تقدیر خوبی از مخاطبان سینما و سالن‌های سینمایی صورت نگرفته بود.

اقدام تحسین‌برانگیز موسسه سینما شهر در جشن آغاز اکران نوروزی سال ۹۴ و تجلیل از مخاطبان بر‌تر سال ۹۳ و همچنین مدیر کل محترم نظارت و ارزشیابی در معرفی سالن‌های سینما و مدیران سینمایی بر‌تر گام مهمی در نشان دادن اهمیت این دو بخش نادیده گرفته شده در سینما است.

انجمن سینمادارن با تقدیر از این حرکت موسسه سینما شهر و مدیرکل محترم نظارت و ارزشیابی امیدوار است تا این گونه مراسم‌ها و توجه به ضلع اصلی سینمای ایران در آینده نیز ادامه داشته باشد.

کد خبر : ۲۵۹۹۹۶