خبرگزاری کار ایران

بزرگداشت منیژه محامدی برگزار می‌شود/ یکسالگی سالن استاد مشایخی در سنگلج

مراسم جشن تولد یک سالگی تماشاخانه «استاد مشایخی» روز شنبه (16 اسفندماه) در تماشاخانه سنگلج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این مراسم که روز شنبه (16 اسفندماه) با حضور هنرمندان پیشکسوت و چهره‌های شناخته شده در تماشاخانه سنگلج برگزار می‌شود، چهره‌هایی چون فرهاد آییش، جمشید مشایخی و پرویز پورحسینی سخنرانی می‌کنند.

همچنین مراسم بزرگداشتی برای منیژه محامدی، کارگردان پیشکسوت تئاتر نیز درنظر گرفته شده که هم‌زمان با جشن تولد یک سالگی تماشاخانه مشایخی و با حضور این هنرمند و دوستدارانش برگزار خواهد شد.

منیژه محامدی عضو انجمن (National Association for Drama Therapy) ایالات متحده آمریکا و دارای مدرک درجه یک ارزشیابی هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این هنرمند مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه برکلی و کارشناسی ارشد را در گرایش تئاتر درمانی از دانشگاه سانفرانسیسکوی ایالات متحده آمریکا دریافت کرد.

«دادگاه نورنبرگ1377»، «دایره بسته1381»، «دشمنان جامعه سالم1381»، «فالگوش1382»، «کوری1385»، «استناد و قاعده 1384»، «حکومت نظامی1358»، «پرواز بر فراز آشیانه فاخته1364»،‌ «مسئله‌یی نیست1378» تعدادی از نمایش‌های کارگردانی شده توسط این هنرمند هستند.

این مراسم بعد از ظهر روز شنبه در تماشاخانه سنگلج برگزار می‌شود.

مراسم افتتاح و نامگذاری مرکز آفرینش‌های هنری مان به نام استاد جمشید مشایخی چهارم اسفندماه سال گذشته با حضور این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون برگزار شد.

کد خبر : ۲۵۷۲۲۰