خبرگزاری کار ایران

اضافه شدن ۲۸ اثر به آثار تجسمی نمایشگاه قرآن

کد خبر : ۱۸۳۷۷۴

۲۸ اثر از ۲۱ هنرمند به آثار تجسمی نمایشگاه بین المللی قرآن اضافه شد.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، این روزها در باغ موزه دفاع مقدس در حال برگزاری ست.

به گزارش ایلنا؛ تجسمی، ۲۸ اثر جدید از ۲۱ هنرمند در بخش تجسمی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن به نمایش گذاشته شد و در کنار آثاری که از ابتدای نمایشگاه روی دیوار رفته بود قرار گرفت.

در این میان آثار هنرمندانی نظیر کیخسرو خروش، احمد آریامنش، سمانه شریفی، حسین نوروزی، مجتبی ملک زاده، یوسف حسینی علی اکبر رضوانی و… دیده می شود. در بخش تجسمی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، آثار هنرمندان شاخص و حرفه ای کشور در رشته نقاشی، خوشنویسی و نقاشیخط در معرض دید عموم قرار گرفته اند.

در بخش هنرهای تجسمی، این نمایشگاه در روز نخست ۸۳ اثر از ۵۳ هنرمند به نمایش در آمده بود که این تعداد با توجه به آثار رسیده در روز گذشته به ۱۱۱ اثر از ۷۴ هنرمند ارتقاء یافته است. آثاری از هنرمندان شاخص کشور از جمله غلامحسین امیرخانی، کیخسرو خروش، یدالله کابلی خوانساری، سیدمحمد احصایی، نصرالله افجه ای، جلیل رسولی در رشته های نقاشی، خوشنویسی، نقاشیخط و نگارگری به نمایش گذاشته شده است.

آثار ویدئو آرت «بهشت و جهنم»(احمد نادعلیان)، آفرینش(شیرین پیله وری)، و آثار فریده شاهسوارانی، مرتضی احمد وند و امیر دستمردی و آثار چیدمان درخت زیتون اثر زنده یاد دکتر عبدالمجید حسینی راد و حیات پس از مرگ اثر حسین خسروجردی و چیدمانی از وحید همای نیز در بخش هنر جدید بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ارائه شده است.

ورک شاپ نقاشی بخش تجسمی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نیز از سه شنبه ۱۷ تیرماه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود و در نخستین ورک شاپ کاظم چلیپا و رضوان صادق زاده از ساعت ۱۸ روز سه شنبه در بخش تجسمی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در کنار مسجد جامع خرمشهر باغ موزه دفاع مقدس نقاشی می کنند.

بخش هنرهای تجسمی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با همکاری دفتر هنرهای تجسمی و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از امروز برگزار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز