خبرگزاری کار ایران

توضیح و عذرخواهی مدیرمسئول روزنامه «اعتماد»

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۴۴۸

وظیفه خود می‌دانم از اینکه نوع سوال خبرنگار شائبه و نگرانی برای عزیزان و عاشقان راه امام حسین(ع) ایجاد کرده عذرخواهی کنم.

الیاس حضرتی - مدیر مسؤول روزنامه اعتماد - با ارسال یادداشتی، به ارائه‌ی پاره‌ای توضیحات درباره‌ی مطلب منتشرشده در روزنامه‌اش که با انتقاداتی همراه بوده، پرداخته است.

در متن یادداشت مدیر مسؤول اعتماد که نسخه‌ای از آن برای خبرگزاری ایلنا ارسال شده، آمده است:

«بسمه تعالی

در مصاحبه‌ای که در مورخ ۰۳ / ۱۲ / ۹۳ در روزنامه اعتماد با جناب آقای ابراهیم اصغرزاده صورت گرفته و به چاپ رسیده، ظاهرا در سوالی که خبرنگار پرسیده بود سوتفاهمی برای تعدادی از عزیزان دلسوز به وجود آمده است. لازم است توضیحاتی جهت رفع نگرانی و سوءتفاهم ارائه شود.

۱. در کل متن مصاحبه بارها و بارها مصاحبه شونده ارادت و اعتقاد و باور عمیق خود را به حضرت امام حسین(ع) اعلام کرده و تاکید کرده که الگوی اصلی جوانان و دانشجویان دهه ۵۰، امام حسین(ع) بوده و از طریق کتابهای مرحوم شریعتی و شهید مطهری(حماسه حسینی) این الگو را انتخاب و ابعاد و عمق حماسه کربلا را دنبال می کردند و از این طریق ایمان و باورشان، روز به روز به مبارزه علیه ظلم و جور دستگاه ستمشاهی بیشتر می شد. در مقابل سوال خبرنگار ایشان باز تاکید بر این دارد که جوان ها به رغم مباحثجدید و دغدغه های جدید همچنان به آن اسطوره ها باور داشته و شخصیتی مانند امام حسین(ع)، الگوی آنان است.

۲. در جهت رفع ابهام، شخص آقای اصغرزاده در صفحه سه روزنامه اعتماد منتشر شده مورخ ۰۵ / ۱۲/۹۳ توضیحات مبسوط و شفافی برای رفع نگرانی عزیزان دلسوز ارائه کرده‌اند.

۳. سردبیر اعتماد در یادداشتی به تاریخ ۰۵/۱۲ / ۹۳ نیز در خصوص اینکه ماه اسفند، سالگرد شهادت سرداران رشید اسلام شهیدان خرازی، باکری و زین الدین که الگوی همه آن‌ها آقا امام حسین(ع) بوده و جوانان امروز ما هم از این شهدا و مولایشان الگو گرفته اند، مجددا تاکید بر این نکته داشته‌اند.

۴. تاکید می کنم تمامی عشق و علاقه و باورهای ما به اسلام عزیز و ائمه اطهار(ع) و الگوی مبارزاتی و مقاومت ما در مقابل زورگویی های استکبار جهانی و حمایت ما از محرومین و مستضعفین در جهان و در نهایت فلسفه انقلاب اسلامی و راه امام عزیز ما با مشعل فروزان نهضت کربلا دایر و بایر بوده و در آینده هم تا ظهور آقا امام زمان(عج) این مشعل و کشتی راه نجات ما خواهد بود.

۵. در پایان وظیفه خود می‌دانم از اینکه نوع سوال خبرنگار شائبه و نگرانی برای عزیزان و عاشقان راه امام حسین(ع) ایجاد کرده عذرخواهی کنم.

الیاس حضرتی»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز