خبرگزاری کار ایران

شماره ‌پنجم ماهنامه «سخن ما» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۸۳۰

در صفحات «گفتارهای ماه» مقالاتی از علیرضا علوی‌تبار، مصطفی ملکیان، مهدی مهریزی، مقصود فراستخواه و احمد مسجدجامعی منتشر شده است.

شماره ‌پنجم ماهنامه سیاسی و فرهنگی «سخن ما» منتشر شد.

به گزارش ایلنا، پرونده ویژه این شماره ماهنامه سخن ماه به «عبور از نوفل‌لوشاتو / فرجام مانیفست انقلاب اسلامی» با یادداشت‌ها و گفتارهایی از هادی خانیکی، لطف‌الله میثمی، محمد توسلی و مظفر شاهدی اختصاص دارد. همچنین «انقلاب ساکت درون انقلاب ایران» عنوان میزگردی است با حضور یوسف اباذری، ابوالفضل دلاوری، حسین راغفر و فرشاد مومنی است.

در صفحات «گفتارهای ماه» مقالاتی از علیرضا علوی‌تبار، مصطفی ملکیان، مهدی مهریزی، مقصود فراستخواه و احمد مسجدجامعی منتشر شده است. «زنان ایران ۳۶ سال پس از انقلاب» پرونده‌ای است که پرستو سرمدی، شهلا اعزازی، آذر منصوری، نیره توکلی و اشرف بروجردی گفتارها و مقالاتی در آن دارند.

در بخش پرونده بخش نهادهای مدنی: «بی‌تدبیری و آب» با مقالاتی از پرویز پیران، محمد فاضلی، ابراهیم توفیق، علی کریمی(مله) و محمدامین قانعی‌راد است و در بخش سیاست داخلی: «آینده روحانی» به گزارش نظرسنجی درباره آخرین وضعیت پایگاه مردمی رییس جمهور اختصاص دارد.

همچنین در بخش سیاست خارجی: «توصیه‌هایی به اوباما» به مشروح گزارش استراتژیست‌های آمریکایی درباره روابط ایران و همسایگانش می‌پردازد.

همچنین سایت مجله به آدرس http: / / sokhanema. com / با ۴ شماره تاخیر به‌روز شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز