خبرگزاری کار ایران

جدول هزینه‌های بیستمین نمایشگاه مطبوعات منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۳۷۳

برای نخستین بار و طبق وعده قبلی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، هزینه برپایی نمایشگاه مطبوعات به تفکیک فعالیت و میزان هزینه منتشر شد.

مجموع هزینه‌های انجام شده برای برپایی بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، دو میلیارد و ۳۹۴ میلیون و ۶۰۰هزار تومان و درآمد حاصل از اجاره غرفه های نمایشگاه نیز ۵۶۶ میلیون تومان اعلام شده است.

به گزارش ایلنا؛ حسین انتظامی، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چندی پیش و با هدف شفاف سازی و ایجاد مطالبه عمومی برای پیگیری نحوه هزینه کرد بودجه‌های دولتی در امور مختلف، وعده انتشار لیست هزینه های نمایشگاه بیستم مطبوعات را داده بود.

به اعتقاد دبیر کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، شفاف سازی در نهادهای کشور و ارائه لیست اقدامات و هزینه‌های انجام شده، ضمن ایجاد زمینه برای نقد و بررسی افکار عمومی عامل موثری برای ارتقای سلامت اداری است و در این زمینه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به طور ویژه معاونت مطبوعاتی همچون یکسال گذشته با انتشار جداول و لیست‌های مختلفی چون «یارانه مطبوعات، آگهی های دولتی، یارانه بیمه خبرنگاران و…» باید پیشگام باشد.

هزینه نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات(سال ۱۳۹۱) ۵میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعلام شده که ۲۸۵ میلیون نیز به عنوان درآمد اجاره بهای غرفه‌ها ثبت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز