خبرگزاری کار ایران

تجلیل از ۱۰۰ برگزیده جشنواره مجازی کتابخوانی

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۵۵۴

در اختتامیه جشنواره مجازی کتابخوانی علاوه بر تقدیر از ۱۰۰ برگزیده مسابقه؛ از ۱۵۰ نفر از وبلاگ‌نویسان که عنوان همکار افتخاری جشنواره را پذیرفته‌اند؛ تقدیر می‌شود.

اختتامیه سومین جشنواره کتابخوانی مجازی با تجلیل از ۱۰۰ برگزیده این دوره روز پنجشنبه چهارم دی در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ در این مراسم علاوه بر تقدیر از ۱۰۰ برگزیده مسابقه با اهدای لوح و جوایز نقدی، از ۱۵۰ نفر از وبلاگ‌نویسان که عنوان همکار افتخاری جشنواره را پذیرفته‌اند تقدیر خواهد شد. یک ایرانی مقیم آلمان هم جزو برگزیدگان این دوره است.

سومین جشنواره مجازی کتابخوانی از دهم شهریور آغاز شد و مهلت شرکت در آن تا ۳۰ آبان بود. در این دوره بیش از ۲۳۰۰ پاسخنامه از تمام استان‌های ایران و شرکت‌کنندگان فارسی‌زبان از کشورهای تاجیکستان و افغانستان به سایت جشنواره رسید که پس از داوری اولیه بیش از ۷۰۰ نفر به مرحله نهایی راه یافتند.

سایت سومین جشنواره کتابخوانی مجازی در این دوره بیش از ۷۰ هزار بار مورد بازدید قرار گرفته و در مجموع سه دوره برگزاری، آمار بازدید از سایت به بیش از ۲۷۵ هزار رسیده است. در طول سه دوره برگزاری جشنواره بیش از ۱۰ هزار پاسخنامه به دبیرخانه رسیده است. جشنواره کتابخوانی مجازی به رمان‌های ادبی و فاخر ایران و جهان اختصاص دارد.

مراسم اختتامیه سومین جشنواره کتابخوانی مجازی روز پنجشنبه چهارم دی از ساعت ۱۴:۳۰ به همت فرهنگسرای عطار در سالن فرهنگسرای اندیشه در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز