خبرگزاری کار ایران

بیابانکی و اسفندقه میهمان نخستین شب برآستان اشک

کد خبر : ۲۲۶۵۸۴

نخستین شب سوگواره عاشورایی «برآستان اشک» همزمان با فرارسیدن ایام ماه صفر با حضور شاعران آیینی در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

همزمان با فرا رسیدن ماه صفر و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، حضرت امام حسین(علیه السلام)، سوگواره عاشورایی «بر آستان اشک» - شب‌های شعر و مرثیه خوانی در مدح و رثای بانوان حرم امام حسین(ع) - به مدت ۵ شب از دوم تا ششم آذر ماه از ساعت ۱۸در آمفی تئاتر فرهنگ سرای اندیشه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ در شب نخست این برنامه که مصادف است با دوم آذر ماه؛ سیدمحمد سادات اخوی، مرتضی امیری اسفندقه، سعید بیابانکی، جواد محقق، علی داودی، علیرضا قنبری، فریبا یوسفی و سید محمد موسوی سجاسی از مداحان اهل بیت " علیه السلام " حضور و در مدح حضرت زینب کبری(س) به شعر خوانی خواهند پرداخت.

حضور در این مراسم برای عموم علاقمندان به اهل بیت(علیهم السلام) آزاد است و مراسم قرعه کشی کمک هزینه سفر به عتبات عالیات در پایان هر شب برای یک نفر از عاشقان اهل بیت علیهم السلام انجام خواهد شد.

این برنامه با مشارکت شهرداری منطقه ۷، اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران، پایگاه خبری عقیق، سایت خبری اهل بیت(ع)(ابناء) و فرهنگسرای ابن سینا در فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز