خبرگزاری کار ایران

شرکت بیش از ۲۰۰۰۰ نفر در مسابقه شمیم محرم؛

فردا مراسم اختتامیه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۰۰

این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ عاشورا در سراسر کشور به صورت کتبی و سوالات چهار گزینه‌ای با همکاری پیام نمای شبکه دو سیما برگزار شد که بیش از ۲۰۰۰۰ نفر در آن شرکت کردند.

ایلنا: محمدصادق محسنی کبیر؛ مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر گفت: دارالقرآن خانه کارگر با همکاری پیام نمای شبکه دو سیما به مناسبت ماه های محرم و صفر اقدام به برگزاری مسابقه ای با نام شمیم محرم نمود.

به گزارش ایلنا؛ وی گفت: این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ عاشورا در سراسر کشور به صورت کتبی و سوالات چهار گزینه ای برگزار گردید که بیش از ۲۰۰۰۰ نفر از سراسر کشور از طرق مختلف نظیر ارسال پاسخ ها از طریقه پیام کوتاه، سایت، پست و… در آن شرکت کردند.

وی افزود: جوایز این مسابقه ۱۴ کمک هزینه اسکان در مشهد مقدس به همراه خانواده می باشد که فردا قرار است مراسم قرعه کشی این مسابقه با حضور برخی از شرکت کنندگان برگزار گردد.

محسنی کبیر گفت: مراسم اختتامیه این مسابقه قرار است فردا یکشنبه مورخ ۸ دی ۹۲ ساعت ۱۵ در سالن اجتماعات دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واقع در تهران، خیابان ولیعصر(عج)، ابتدای خیابان طالقانی، جنب بیمارستان کودکان، دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر برگزار می گردد.

وی در پایان افزود: اسامی برندگان این مسابقه بر روی سامانه اطلاع رسانی هدی به آدرس www. ehoda. com و نیز از طریق نصب اطلاعیه در پیام نمای شبکه دو سیما قابل مشاهده خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز