خبرگزاری کار ایران

ثبت نام طرح ملی " اقرأ " آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۹۳

پیرو مصوبه مرکز آموزش های غیرحضوری قرآن کریم، ثبت نام مرحله اول طرح ملی اقرا(آموزش تلفنی روخوانی قرآن کریم) در سراسر کشور توسط دارالقرآن خانه کارگر آغاز شد.

ایلنا: محمدصادق محسنی کبیر مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر گفت: پیرو مصوبه مرکز آموزش‌های غیرحضوری قرآن کریم، ثبت نام مرحله اول طرح ملی اقرا(آموزش تلفنی روخوانی قرآن کریم) در سراسر کشور توسط دارالقرآن خانه کارگر آغاز شد.

به گزارش ایلنا؛ وی با اعلام این مطلب افزود: این طرح شیوه جدیدی برای آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم می‌باشد که به صورت تلفنی و کاملا غیرحضوری برگزار می‌گردد. مدت زمان آموزش این دوره یک سال البته بر اساس سطح افراد می‌باشد که طی ۴ ترم آموزشی در ۴ رشته روخوانی، روانخوانی، فصیح خوانی و تجوید مقدماتی برگزار می‌شود که آموزش دیدگان در پایان علاوه بر تسلط بر قرائت قرآن به صورت روان و فصیح، با اصول کلی قرائت تقلیدی قرآن به دو شیوه تحقیق و تدویر آشنا می‌شوند.

وی در خصوص شیوه اجرای این طرح افزود: متقاضیان ثبت نام پس از آزمون سطح، به صورت منظم هفتگی تحت آموزش تلفنی اساتید پشتیبان قرار می‌گیرند و اساتید ضمن ارائه برنامه روزانه آموزشی، پرسش و پاسخ و بر طرف نمودن اشکلات، نکات تجویدی هم آموزش می‌دهند.

محسنی کبیر گفت: این طرح به گونه‌ای برنامه ریزی شده که کلیه قرآن آموزان پس از پایان دوره یک دور هم قرآن را ختم می‌نمایند.

وی گفت: با عنایت به اینکه بسیاری از افراد در روخوانی و روانخوانی قرآن کریم مشکل دارند و نیز بسیاری از نوحوانان و جوانان علاقه به یادگیری این موضوع هستند و نیز به جهت غیرحضوری و تلفنی بودن طرح، انتظار می‌رود که با استقبال خوبی از سوی عموم مردم مواجه شویم که بر همین اساس، دارالقرآن خانه کارگر زیرساخت‌های لازم را برای اجرای این طرح اعم از تأمین اساتید پشتیبان مناسب، خطوط تلفن و… را آماده نموده است.

وی گفت: مرحله اول این طرح از امروز چهارشنبه ۴ دی ماه سال جاری به مدت یک ماه آغاز و متقاضیان آن از سراسر کشور می‌توانند جهت ثبت نام با شماره ۶۶۹۷۸۰۰۱-۰۲۱ تماس بگیرند و یا به سامانه اطلاع رسانی هدی به آدرس اینترنتی www. ehoda. com مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز