خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار در کشور؛

اجرای طرح آموزش تلفنی روخوانی قرآن کریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۲۱

دارالقرآن خانه کارگر درنظر دارد تا طرح ملی اقرا(آموزش تلفنی روخوانی قرآن کریم) را برای اولین بار در ایران برگزار نماید.

ایلنا: محمدصادق محسنی کبیر(مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر) گفت: دارالقرآن خانه کارگر به عنوان ستاد مرکزی آموزش‌های غیرحضوری قرآن کریم در کشور پس از اجرای موفقیت آمیز طرح‌های ملی تلفنی حافظ قرآن شوید و مفتاح(آموزش تلفنی مفاهیم قرآن کریم)، در نظر دارد تا طرح ملی اقرا(آموزش تلفنی روخوانی قرآن کریم) را برای اولین بار در ایران برگزار نماید.

به گزارش ایلنا، وی گفت: این آموزش‌ها با هدف ایجاد علاقه، توانایی و مهارت در خواندن صحیح و فصیح قرآن کریم با رعایت لهجه عربی و مخارج حروف زبان عربی در هر زمان و مکان برگزار می‌گردد تا زمینه ساز فراگیری فنون و آموزه‌های قرآن کریم و انس هرچه بیشتر با قرآن شود.

وی در خصوص نحوه این آموزش‌ها گفت: مدت زمان این دوره‌ها یک سال طی ۴ ترم آموزشی و در ۴ رشته روخوانی، روانخوانی، فصیح خوانی و تجوید مقدماتی تقسیم می‌شود که قرآن آموز پس از پایان دوره نه تنها توانایی قرائت قرآن کریم به صورت روان، فصیح، با رعایت تجوید دارد بلکه با اصول کلی قرائت تقلیدی قرآن به دو شیوه تحقیق و تدویر نیز آشنا می‌شود.

محسنی کبیر گفت: این طرح قرار است به صورت رسمی از اوایل دی ماه سال جاری با نام طرح ملی «اقرا» توسط دارالقرآن خانه کارگر بزرگ‌ترین مرکز آموزش‌های غیرحضوری قران کریم در کشور برگزار گردد.

وی در آخر افزود: علاقمندان جهت پیش ثبت نام این آموزش‌ها می‌توانند از اول دی به سامانه جامع اطلاع رسانی هدی به آدرس www. ehoda. com مراجعه و یا با شماره ۶۶۹۷۸۰۰۱ – ۰۲۱ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز