خبرگزاری کار ایران

کارگردان «رخ دیوانه» ۱۲ سالگی ایلنا را تبریک گفت؛

«ایلنا» پرونده روشنی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۵۷۸

در جریان بسته شدن خانه‌سینما تلاشی که اکثریت اهل رسانه به خصوص ایلنا کرد؛ بسیار باارزش است. این‌گونه حرکت‌ها باید تبدیل به یک جریان فکری و نهادینه شوند.

ابولحسن داوودی با تبریک تولد ۱۲ سالگی خبرگزاری ایلنا گفت: این رسانه دارای پرونده روشنی‌ست که پشت سینمای مستقل و حرفه‌ای کشور ایستاده است.

ابولحسن داوودی(کارگردان فیلم رخ دیوانه) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا؛ ضمن تبریک سال‌روز این خبرگزاری گفت: این رسانه در بسیاری از مواقع با خبر رسانی‌های به موقع و پشتییبانی‌های خبری توانست به فعالیت‌های صنفی و احقاق حقوق سینماگران ‌کمک شایانی کند.

او با بیان این مطلب که خبرگزاری ایلنا دارای پرونده روشن و خوبی است، ادامه داد: برای شخص بنده این رسانه در کنار یک خبرگزاری دیگر اصلی‌ترین و معتبر‌ترین منبع خبری محسوب می‌شود که اعتقاد دارم پشت جریان مستقل و حرفه‌ای سینما ایستاده است.

داوودی به ۸ سال دوره دولت گذشته اشاره‌ای داشت و خاطرنشان کرد: در طول ۸ سال دولت نهم و دهم و با وجود ایجاد محدودیت برای فعالیت این رسانه؛ اما ایلنا همچنان یکی از معتبر‌ترین خبرگزاری‌ها برای خود من بود.

او با تاکید بر وجود موانع برای فعالیت رسانه‌ها افزود: بنده بر وجود مشکلات برای رسانه‌هایی که قصد حمایت از سینماگران مستقل را دارند؛ واقف هستم و این میزان حمایت ازسوی رسانه‌ای مانند ایلنا برای سینماگران دارای ارزش است.

داوودی خاطرنشان کرد: در جریان بسته شدن خانه سینما؛ تلاشی که اکثریت اهل رسانه به خصوص ایلنا کرد؛ بسیار باارزش است. این‌گونه حرکت‌ها باید تبدیل به یک جریان فکری و نهادینه شود.

کارگردان فیلم رخ دیوانه ادامه داد: فعالیت‌ها و سیاست‌گذاری‌ها باید به نحوی باشد که با تغییر شرایط سیاسی و اجتماعی دچار تغییر نشود و یک حرکت دنباله‌دار باشد. البته من خود از معذوریت‌ها و محدودیت‌هایی که برای رسانه‌ها وجود دارد؛ بی‌اطلاع نیستم و انتظار آرمانی هم ندارم که کار خارج از ذهن انجام شود.

او به اتحاد بین رسانه‌های هم‌سو تاکید کرد و افزود: در صورتی‌که بین مجموع رسانه‌های هم‌سو اتحاد و رقابتی مثبت به وجود بیاید؛ بلاشک می‌توانند به فضای سینما کمک کنند و یک فضای پشتیبانی قوی برای حمایت از افکار به حقی ایجاد کنند که خوشایند برخی گروه‌ها و جریان‌ها نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز