خبرگزاری کار ایران

تماشاخانه باران با «سیستم گرون‌هلم» افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۶۸۳

این نمایش‌نامه برای نخستین بار در سال ۲۰۰۳ به صحنه رفت و از آن به بعد در بسیاری از نقاط دنیا به اجرا در آمد. در چند سال اخیر این نمایش‌نامه رکورد بیشترین اجراها در کشورهای مختلف را داشته است.

نمایش «سیستم گرون هلم» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی هم‌زمان با افتتاحیه سالن تئا‌تر باران به صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، نمایش «سیستم گرونهلم» که پیش از این اجراهای موفقی را در فرهنگسرای نیاوران پشت سر گذاشته است، بار دیگر به عنوان نخستین اجرای تئا‌تر باران از ۱۴ بهمن ماه به صحنه می‌رود.

این اثر نوشته جوردى گالچرا ناست که ترجمه آن راعلیرضا کوشک جلالی برعهده داشته است. «سیستم گرونهلم» بر اساس یک اتفاق واقعی نوشته شده و بسیار دقیق مشکلات زمان را به تصویر می‌کشد و سیستم درنده‌خو و ضد انسانی بازار کار و به نوعی هم جامعه بشری را کالبدشکافی می‌کند.

این نمایش نامه برای نخستین بار در سال ۲۰۰۳ به صحنه رفت و از آن به بعد در بسیاری از نقاط دنیا به اجرا در آمده است. در چند سال اخیر این نمایش نامه رکورد بیشترین اجراها در کشورهای مختلف را داشته است.

الهام پاوه نژاد، سینارازانی، امیرحسین رستمی و رضا مولایی بازیگران این نمایش‌اند. همچنین ایمان یزدی(مدیر تولید)، رها شیرازی(دستیار کارگردان وبرنامه ریز)، امیر قالیچی تئا‌تر باز‌ها(روابط عمومی)، مهرانگیز قهرمانی(مشاور رسانه‌ای) و امیرخدامی(عکاس) دیگر عوامل اجرایی این اثر هستند.

نمایش «سیستم گرون هلم» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی از ۱۴ بهمن‌ تا پایان اسفند ماه سال جاری ساعت ۲۰ در تئا‌تر باران واقع در خیابان انقلاب، فلسطین جنوبی، پلاک ۲۹۲ به صحنه می‌رود. علاقمندان می‌توانند برای یپش فروش و رزرو بلیت این نمایش با شماره ۰۹۳۲۹۵۰۴۸۲۰ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز