خبرگزاری کار ایران

شهردار لامرد خبر داد:

راه‌اندازی شهرنت بانک شهر در مهرماه سال جاری

شهردار لامرد از راه‌اندازی شهر نت بانک شهر در مهر سال جاری خبر داد.

شبانی نژاد با اعلام این خبر به ایلنا گفت: شهرنت بانک شهر یکی از نیازهای اصلی شهر لامرد بود که شهروندان شهر لامرد از خدمات آن بی‌بهره بودند.

وی با بیان اینکه راه اندازی شهرنت بانک شهر کمک بسیار شایانی به تسهیل در روند خدمات رسانی دستگاه‌های اداری نظیر شهرداری، آب، برق و گاز خواهد کرد، گفت: شهروندان محترم می توانند خدمات اینترنتی بانک شهر، خدمات مبتنی بر کارت، واریز وجه به حساب و سایر خدمات قابل ارائه بر روی خودپردازها را بدون حضور در شعب بانک و از طریق مراجعه به این کیوسک به صورت 24 ساعته دریافت کنند.

شبانی نژاد ادامه داد: اکنون با رایزنی های متعدد در تهران و مرکز استان موفق شدیم قرارداد راه اندازی کیوسک شهرنت بانک شهر را با مجری این طرح منعقد کنیم که شهرداری موظف شد مکان موردنظر در روبرو ساختمان شهرداری را در اختیار بانک شهر قرار دهد تا هرچه سریعتر عملیات راه اندازی آن در مهر ماه امسال صورت گیرد.

شهردار لامرد با بیان اینکه کیوسک شهرنت دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی و کنترلی می باشد، اضافه کرد: شهرداری لامرد آماده هرگونه همکاری با بانک شهر به منظور ارائه خدمات بیشتر به شهروندان است و امیداوریم بانک شهر که درک بهتری از مدیریت شهری دارد و به دنبال این نگاه توسعه ای به شهر لامرد در جهت ارائه خدمات بیشتر به شهروندان اقدام کند.

وی در پایان گفت: شهرداری لامرد با نگاه توسعه ای به تامین زیرساخت ها توانسته است گامی مهمی را در ارائه خدمات به شهروندان بردارد و مشارکت شهروندان در ارائه پیشنهادات و انتقادات می تواند ما را در راستای بهبود خدمات شهری یاری کند.

کد خبر : ۴۰۷۹۹۹