خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس:

جام‌جهانی کشتی در شیراز ماراتن همدلی بود

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۲۹۴

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌فارس گفت: برگزاری جام‌جهانی کشتی‌فرنگی ماراتون همدلی در شیراز بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، حیدرعلی کامیاب شامگاه امروز در حاشیه جلسه علنی شورای‌شهر شیراز با اشاره به برگزاری موفق مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی 2016 در شیراز همه مسئولان از جمله مجموعه شهرداری همگی از جان و دل مایه گذاشتند تا این مسابقات به خوبی به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

وی افزود: تعداد 7 کمشور صاحب نام کشتی‌فرنگی در این مسابقات حضور داشتند که همگی از نحوه برگزاری این مسابقات رضایت کامل داشتند .

کامیاب با بیان اینکه، سالن محل برگزاری مسابقات تا پیش از این بسیار پیر و فرسوده بود، افزود: برای آماده‌سازی سالن شهید آیت‌الله دستغیب بیش از 3 و نیم میلیارد تومان هزینه شد که با کمک استاندار فارس تامین شد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان‌فارس ادامه داد: شهرداری شیراز با استفاده از تمام نیرو و امکانات ما را یاری کرد و آسفالت محوطه ورزشگاه نیز توسط این دستگاه انجام شد.

وی با اشاره پشت درب ماندن تعدادی زیادی از همشهریان در روز مسابقات، تاکید کرد: از همه مسئولان انتظار داریم این اداره را در ساخت ورزشگاه 6 هزار نفری شیراز که اکنون حدود 35 درصد از کارهای اجرایی آن انجام شده یاری کنند .

کامیاب در ادامه به تاثیر برگزاری اینگونه مسابقات در بحث جذب گردشگر اشاره کرد و افزود: در جریان مسابقات جام‌جهانی کشتی حدود 150 توریست به شیراز آمدند و در جریان برگزاری مسابقات بین‌المللی اسب عرب هم بیش از 700 توریست از شیراز دیدن کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس همچنین از کمک 10 میلیاردی وزیر نفت برای ساخت ورزشگاه مخصوص بانوان در شیراز خبر داد و گفت: از شورای‌شهر و شهرداری تقاضا داریم قطعه زمینی مناسب  را برای این منظور در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار دهند.

یادآور می‌شود در پایان این مراسم از دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات جام‌جهانی کشتی‌فرنگی در شیراز تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز