خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی فارس:

تنها راه نجات بخش تعاون جدا شدن از بدنه دولت است

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۲۹۵

مدیرکل تعاون ، کار ورفاه اجتماعی استان فارس گفت: اتاق تعاون وظیفه دارد کار را به نحو احسن انجام دهد و اگر ظرفیت این اتاق در این زمینه کمبودی دارد باید ظرفیت را زیاد کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سهراب مختاری که بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران سخن با بیان اینکه اتاق تعاون می بایست نقش محوری در بخش تعاون  را ایفا کند، افزود: باید با استفاده از پتانسیل‌های اتحادیه ها یک اتاق تعاون فعال داشته باشیم.

وی در خصوص راه اندازی شبکه تعاون و واگذاری این امر به اتاق تعاون گفت: اساس و بازوی بخش تعاون اتاق تعاون است و اگر بخواهیم بخش تعاون فعال شود باید اتاق تعاون را فعال تر کرد.

مختاری  در ادامه افزود: آموزش های حوزه تعاون به اتاق تعاون واگذار می شود و اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی نقش نظارت را دارد.

وی ادامه داد: اعتقاد ما بر این است که اگر نظارت دقیقی در این خصوص انجام گیرد در تحقق برنامه‌های‌مان  موفق خواهیم بود.

مختاری تنها راه نجات بخش تعاون را جدا بودن از بدنه دولت دانست و افزود: مطمئنا اتاق تعاون می‌تواند این کار را به خوبی انجام دهد .

وی در ادامه با بیان اینکه در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی در صدد ایجاد شبکه تعاون در سطح استان و حتی کشور هستیم، افزود: باید تلاش کرد که شبکه تعاون به خوبی اجرا شود و می بایست مزایای شبکه تعاون را به شهرستان ها اعلام و تکلیفی مشخص شود که تعاونی ها در موعد زمانی مشخصی به ثبت نام در این شبکه اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز