خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس تاکید کرد؛

ضرورت پیروی از اصل نظم و انضباط سازمانی

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۱۸۷

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بر ضرورت پیروی از اصل نظم و انضباط سازمانی و کاری تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از شیراز، زینل قنبری ظهر امروزیکشنبه گفت: انضباط کاری یعنی سامان پذیری، آراستگی، نظم و ترتیب و پرهیز از هرگونه سستی در کار و تصمیم گیری که این امور بایستی در تمامی برنامه‌ریزی‌ها، شاخص‌گذاری و هدف گذاری شرکت برای سال جدید در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: در سالی که گذشت خوشبختانه با همت و تلاش همکاران خدوم موفق شدیم به موفقیت های متعددی دست یابیم و امید است بتوانیم در سال 95 نیز شاهد تداوم خدمات رسانی شایسته به مشترکان برق استان باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: ایشان بر روی بحث اقتصاد کشور تاکید دارند و امسال نیز واژه های اقدام و عمل را اضافه کردند که این امر می تواند به خوبی تاکید ایشان به اقتصاد و عملگرایی در حوزه اقتصاد مقاومتی را نشان دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اضافه کرد: چنانچه بتوانیم در مواردی چون کاهش تلفات، مدیریت مصرف، کاهش هزینه های جاری، کاهش قیمت تمام شده و ... عملکرد مثبت و تاثیرگزاری داشته باشیم، آن زمان است که می توانیم بگوییم درراستای فرمایشات رهبری گام برداشته ایم .

قنبری در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به عملکرد مثبت این شرکت در سال گذشته تاکید کرد: کسب رتبه اول در مدیریت مصرف وکاهش تلفات، کسب رتبه دوم در بخش آموزش  و رتبه مناسب در بخش ارزیابی ازجمله موفقیت‌های این شرکت درسال گذشته بود که با همت و تلاش کارکنان حاصل شده است.

وی تصریح کرد: تمامی این موفقیت ها سبب شده که جایگاه شرکت توزیع برق فارس در میان سایر شرکت های توزیع برق سراسر کشور ارتقاء یابد که این امری بسیار با ارزش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز