خبرگزاری کار ایران

منتخب اول مردم شیراز در انتخابات مجلس

اطمینان خاطر می‌دهم پیروزی مردم در دهم اردیبهشت‌ماه کامل خواهد شد

منتخب اول مردم شیراز در انتخابات مجلس دهم، گفت: برای دور دوم انتخابات نیز به نفر چهارم لیست امید شیراز هم اطمینان خاطر می‌دهم پیروزی مردم در دهم اردیبهشت‌ماه کامل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، بهرام پارسایی شامگاه روز پنجشنبه در همایش «بانوی امید، اسوه‌ی اصلاح» حضور گسترده مردم شیراز در همایش برگزار شده پس از انتخابات 7 اسفند را، حاکی از شعور بالای سیاسی مردم شیراز دانست و افزود: این حضور گسترده نشان داد که مردم اندیشمند ما نه‌ فقط در ایام انتخابات بلکه پس از پایان هیجانات انتخاباتی هم با انگیزه و اندیشه والای خود در صحنه حاضر خواهند ماند.

وی با ابراز امیداورای نسبت به حضور پررنگ مردم در دور دوم انتخابت مجلس گفت: همانگونه که در نشستی با منتخبان مردم تهران گفته‌ام اعتقاد دارم که شاهکار مردم شیراز حتی نسبت به پیروزی بزرگ مردم تهران چشمگیرتر بود.

پارسایی  کار مردم شیراز درانتخابات 7 اسفند را کاری کارستان توصیف کرد و افزود: در تهران با حضور افرادی همچون دکتر عارف و دکتر مطهری انتظار پیروزی قاطع می‌رفت اما با توجه به فضای سیاسی ایجاد شده در شیراز و اینکه نامزدهای لیست امید شیراز، نه چهره‌های ملی و نامدار، بلکه از بطن خود جامعه و اندیشه مردم بودند پیروزی لیست امید حکایت از کار ستودنی مردم داشت.

پارسایی اضافه کرد: استان فارس همواره مهد تمدن ایران بوده و ان‌شاءالله پایتخت فرهنگ و تمدن ایران عزیز خواهد ماند.

کد خبر : ۳۵۹۶۲۰