خبرگزاری کار ایران

استاندارفارس:

مشکلات داخلی و خارجی فراوانی برای کسب استقلال در زمینه‌های اقتصادی وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۵۵۵

نظم و انضباط کاری و تلاش برای بهتر شدن موجب شده است شاهد کمیت و کیفیت قابل ملاحظه‌ای در شرکت پگاه فارس باشیم.

استاندار فارس گفت: مدیرت خردمندانه در کارخانه پگاه از این برند یک برند مورد اعتماد ساخته که امیدواریم در آینده شاهد عرضه محصولات متنوع‌تر و افزایش تولیدات آن در بازارهای داخلی و خارجی باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سید محمد احمدی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از کارخانه شیر پگاه فارس سخن می‌گفت، افزود: نظم و انضباط کاری و تلاش برای بهتر شدن، موجب شده است شاهد کمیت و کیفیت قابل ملاحظه‌ای در شرکت پگاه فارس باشیم.

وی در استان فارس با اشاره به اینکه تنوع محصول می‌تواند کشور را از وابستگی به خارج نجات دهد، افزود: در گذشته کشورمان در زمینه فرآورده‌های لبنی همچون پنیر به خارج وابسته بود و مردم برای تهیه آن‌ها دچار سختی می‌شدند.

نمایتده عالی دولت با بیان اینکه در گذشته، سراپای کشور وابسته به خارج بود، گفت: مشکلات داخلی و خارجی فراوانی برای کسب استقلال در زمینه‌های اقتصادی وجود دارد که برای رفع آن‌ها نیازمند تلاش‌های جهادی هستیم.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه تنوع محصولات شرکت پگاه فارس و میزان تولیدات آن اعجاب انگیز است، اظهار داشت: انگیزه و هوشمندی ایرانی و اعتمادی که مردم به انقلاب و نظام اسلامی دارند، می‌تواند کشور را از وابستگی به خارج نجات دهد.

احمدی با اشاره به اینکه تولید کنندگان و دامداران باید در زمینه فعالیت‌های خود اطمینان داشته باشند، افزود: برای تضمین سود بلند مدت باید تعامل دوسویه میان تامین کنندگان مواد اولیه و تولید کنندگان فرآورده‌های لبنی برقرار باشد.

استاندار فارس با بیان اینکه بازدید از واحدهای صنعتی به منظور بررسی مسائل آنان صورت می‌گیرد، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم مشکلات واحدهای تولیدی استان را به ویژه در زمینه مسائل بانکی رفع کنیم.

وی با تاکید بر اینکه شرکت پگاه یکی از واحدهای صنعتی موفق استان محسوب می‌شود، افزود: باید از نظرات مدیران موفق صنعتی در زمینه رفع مشکلات صنعت استان بیش از گذشته بهره گیری شود و با تشکیل اتاق فکری متشکل از مدیران صنایع و مدیران استان در زمینه تسریع در روند پیشرفت استان تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز