خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه ای انجام گرفت؛

دعوت انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران شاخه فارس از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۸۱۵

این انجمن از استاندار محترم فارس انتظار دارد تدابیر لازم جهت پیشگیری از هرگونه اقدام اختلاف جویانه را اتخاذ کند.

انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران شاخه فارس با صدور بیانیه از عموم مردم فارس برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد.

به گزارش ایلنا از شیراز، در این بیانیه امده است:

همگان صادقانه معترفند سالگرد ۲۲ بهمن ماه هر سال در ایران اسلامی یاد آور مجاهدت‌های رهبر کبیر انقلاب و پایداری و از خود گذشتگی‌های ملت شریف ایران برای کسب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و تبلور این آرمان‌ها بوده است.

در این راستا، انجمن اسلامی جامعه پزشکی شاخه فارس، ضمن گرامیداشت پیروزی ملت ایران و عرض تبریک به مناسبت سی و هفتمین بهار انقلاب از آحاد مردم استان فارس به ویژه جامعهٔ بزرگ و خدوم پزشکی و پیرا پزشکی دعوت می‌کند. در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با شور و حالی افزون‌تر از سال‌های گذشته شرکت کرده و بر شعارهای اصلی انقلاب یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی با صدایی رسا تاکید کنند.

از آنجا که ۲۲ بهمن ماه متعلق به همهٔ ملت ایران و فرصتی مناسب برای تکوین و تکمیل وحدت آحاد جامعه است؛ این انجمن از استاندار محترم فارس انتظار دارد تدابیر لازم جهت پیشگیری از هرگونه اقدام اختلاف جویانه را اتخاذ کند.

تاکید می‌کنیم که رفتار‌های نامناسب عدهٔ محدودی انحصار طلب و تندرو که بعضا حاوی توهین به شخصیت‌های برجستهٔ نظام است، نباید موجبات رنجش مردم اخلاق مدار استان فارس را فراهم کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز