خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس:

جشنواره رسانه و نظم و امنیت عمومی در شیراز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۹۸۷

بررسی ابعاد جامعه‌شناختی تهیه تدوین و انتشار اخبار اجتماعی، ارتقای ظرفیت روان‌شناختی نشر و تحلیل اخبار حوادثو رخدادها، بررسی ساز و کارهای رسانه‌ای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی ازجمله محورهای این جشنواره است.

معاون اجتماعی و فرماندهی انتظامی استان فارس از برگزاری جشنواره رسانه و نظم عمومی در بهمن‌ماه امسال در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، فریبا استواری، پیش از ظهر امروز، چهارشنبه، ۱۵ بهمن‌ماه، در کنفرانس خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به تقویت بسترها و زمینه‌های رسانه‌ای نظم و امنیت عمومی، بسط و گسترش تعامل هدفمند نیروی انتظامی استان و رسانه‌ها اظهار کرد: نخستین جشنواره رسانه و نظم و امنیت عمومی اسفندماه امسال در شیراز برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بررسی ابعاد جامعه‌شناختی تهیه تدوین و انتشار اخبار اجتماعی، ارتقای ظرفیت روان‌شناختی نشر و تحلیل اخبار حوادثو رخدادها، بررسی ساز و کارهای رسانه‌ای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی ازجمله محورهای این جشنواره است.

استواری با بیان این مطلب که تمام روزنامه‌نگاران، مدیران مسئول، نویسندگان، خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، گفت: افراد می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http: / / www. festival. police. ir در سایت جشنواره ثبت‌نام کنند و آثار خود را تا پایان بهمن‌ماه امسال به نشانی شیراز، چهارراه زند، خیابان سعدی، خیابان مکتبی، اداره اطلاع‌رسانی و افکار عمومی معاونت اجتماعی پلیس فارس ارسال کنند.

وی ادامه داد: در بخش عکس جشنواره رسانه و نظم و امنیت عمومی آثار با موضوع اقتدار پلیس در جامعه و تعامل پلیس با مردم ارسال‌شده و موردبررسی قرار می‌گیرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس افزود: آثار ارسالی به‌صورت مجزا در دو گروه رسانه‌های مکتوب و مجازی موردبررسی قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: زمان برگزاری مراسم و تقدیر از برگزیدگان در اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز