خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز:

حق مقابله به مثل برای حزب الله و سپاه پاسداران محفوظ است

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۱۱۰

اگر فداکاری این پاسداران در مرزهای دور و نزدیک نبود، امروز همان قلم به دستان مزدوری که دارند در فضای قلم زنی می کنند و همراهان آنها یا باید پوتین های ابوبکر بغدادی را واکس می زدند و یا ناموسشان در میدان جهاد نکاح ادای وظیفه کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس گفت: مولا امیرالمومنین(ع) در وصف متقین و پرهیزکاران می فرمایند: متقین کسانی هستند که خورد و خوراک آنها اندک و توام با اقتصاد و میانه روی است. اهل اسراف نیستند و بر این باورند که انسان برای خورد و خواب و خوراک آفریده نشده است و هدفی بلند و ارزشمند دارد. خورد و خوراک وسیله ایست برای حفظ حیات نباتی تا بتواند آن اهداف بلند را ساماندهی کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه اول نمازجمعه این هفته شیراز، بابیان این مطلب که امیرالمومنین(ع) در رابطه با اقتصاد در خورد و خوراک می فرمایند آنانی که در خورد و خوراک رعایت حد وسط و اعتدال می نمایند از جسمی سالم و اندیشه ای توانا و فکری اثرگذار بهره مند می باشند، افزود: امید است خدای متعال توفیق شناخت هدف و استفاده صحیح از ابزار و وسایل این عالم برای رسیدن به آن هدف به ما ارزانی بدارد.

امام جمعه ی شیراز در خطبه دوم نمازبا اشاره به حمله بالگرد رژیم اسراییل به کاراوان حماس در جنوب لبنان افزود: هفته گذشته شاهد جنایت دیگری از سلسله جنایات اسرائیل در ارتباط با گروهک های تروریستی جبهه النصره و داعش در شهر قنیطره سوریه و جهان شاهد بودیم.

آیت الله ایمانی ادامه داد: این دولت جعلی و متجاوز چگونه با بالگرد به رزمندگان حزب الله که برای مقابله با تروریست ها آماده شده بودند حمله کرد. وی افزود: این حمله خیلی مسائل را بر ملا کرد و نقاط ضعف اسرائیل را آشکار نمود.

نماینده ولی فقیع در استان فارس افزود: استکبار جهانی مدعی است که در حال مبارزه با تروریست است و ائتلافی با بیش از ۴۰ کشور تشکیل داده اما اکنون می بینیم نتیجه این ائتلاف چه بوده است. می بینیم وقتی تروریست ها گرفتار می شوند چگونه آمریکا و استکبار جهانی به کمک آنها می روند.

وی بابیان این مطلب که در این حادثه حق مقابله به مثل و انتقام هم برای حزب الله لبنان و هم برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محفوظ است افزود: چون فرماندهانی حزب الله لبنان وسپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در این حمله به شهادت رسیدند تنها جرمشان حضور در جبهه مقاوت و مقابله با تروریست ها بوده و هست.

خطیب نماز جمعه این هفته شیراز با بیان این مطلب که دستگاه دیپلماسی کشور باید فعال تر از آنچه هست در معرفی چهره اسرائیل به جهانیان فعالیت کند افزود: دستگاه دیپلماسی باید از امکاناتی که در اختیار دارد حداکثر استفاده کند و چهره پشت پرده و مکر و فریب اسرائیل و آمریکا و انگلیس و فرانسه را برای سفرای کشورهای اسلامی در داخل و برای سفیران ما در کشور های دیگر، استفاده از فضای مجازی و امکاناتی که در اختیارشان هست باید بیش از آنچه تا امروز انجام داده اند انجام دهند.

آیت الله ایمانی ادامه داد: بلندگوهایی که در داخل کشور آرمان انقلاب را به اشکال مختلف تضعیف می کنند و فضای رشد و بالندگی افکار شیطانی دشمن را در داخل مملکت فراهم می سازند باید به خود آیند و این شهادت ها را ببینند و بیش از این توطئه نکنند و بیش از این آرمانهای بلند انقلاب را به بازی نگیرند و چهره های خدوم انقلاب را زیر سوال نبرند.

وی ادامه داد: این قلم های مسمومی که در فضای مجازی علیه سپاه پاسداران به عناوین مختلف فعال شده آیا نباید به خود بیایند و بیندیشند که اگر فداکاری این پاسداران در مرزهای دور و نزدیک نبود، امروز همان قلم به دستان مزدوری که دارند در فضای قلم زنی می کنند و همراهان آنها یا باید پوتین های ابوبکر بغدادی را واکس می زدند و یا ناموسشان در میدان جهاد نکاح ادای وظیفه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز