خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس:

فشارهای اقتصادی نمی‌تواند بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۵۹۵

برگزاری دهه فجر یک ضرورت است برای ایجاد یک جامعه پویا تا آن را به دنیا معرفی کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس گفت: فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها نمی‌تواند بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، جوانشیر کدخدا پور، عصر امروز چهارشنبه، ۲۴ دی‌ماه، در نشست مشترک روسای دهه فجر شهرستان‌ها و مسئولان کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر اظهار داشت: این ملت صاحب انقلاب هستند و رهبری متعلق به‌کل جامعه است.

وی با اشاره به همراهی مسئولان با مردم تصریح کرد: ۲۲ بهمن یکی از ایام‌الله‌ی است که در آن مردم با راه امام و آرمان‌های امام و خون شهدا و رهبری انقلاب تجدید بیعت می‌کنند.

کدخدا پور با بیان این مطلب که فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها نمی‌تواند بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند، ادامه داد: راهپیمایی و حضور مردم در روز ۲۲ بهمن، تمام معادلات دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

وی افزود: بعد ایدئولوژی و عقیدتی انقلاب ما، آن را با بقیه انقلاب‌ها متمایز کرده است و در کنار آن مقام معظم رهبری به‌عنوان یک رهبر بی‌نظیر هدایت این نظام را بر عهده دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس گفت: در راستای برگزاری سالگرد پیروزی انقلاب، باید سعی شود ارزش‌های انقلاب را به نسل‌های جدید منتقل کنیم.

در ادامه این نشست رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس تصریح کرد: برگزاری دهه فجر یک ضرورت است برای ایجاد یک جامعه پویا تا آن را به دنیا معرفی کنیم.

حجت‌الاسلام محمدرضایی گفت: در دهه فجر باید بیشتر به دستاوردهای معنوی توجه شود چراکه اگر امروز به‌عنوان یک قدرت مطرح هستیم به‌واسطه معنویت و حرکت مبتنی بر ارزش‌های دینی است.

وی بیان کرد: جای تأسف است که برنامه‌هایی که از سوی سازمان‌ها و ارگان‌ها برای برگزاری جشن ۲۲ بهمن ارائه می‌شود هیچ‌گونه تفاوتی با برنامه‌های ایام عزا ندارد درحالی‌که ما احادیثزیادی در خصوص شادی‌های مشروع داریم.

رضایی اضافه کرد: برای ما اصل، مسئله ولایت‌فقیه و نظام است و هیچ تفاوتی نمی‌کند که افراد از چه جناحی باشند و باید همگی در هر چه‌بهتر برگزار شدن این روز سهیم باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز