خبرگزاری کار ایران

اهدا تندیس برتر سازه ایران به شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۴۷۷

همایش ملی مهندسی سازه ایران، این تندیس را به پروژه ستاره کیش به خاطر ویژگی های برتر سازه ای این پروژه اهدا کرد.

شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب لوح و تندیس برتر سازه ایران را به خاطر پروژه ستاره کیش دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، همایش مهندسی سازه ایران با حضور معاونان وزارت مسکن و شهرسازی مدیریت پدافند عامل و اساتید برتر حوزه عمران امروز در حالی برگزار شد که شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب لوح و تندیس برتر سازه ایران را به خاطر پروژه ستاره کیش دریافت کرد.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همایش ملی مهندسی سازه ایران، این تندیس را به پروژه ستاره کیش به خاطر ویژگی های برتر سازه ای این پروژه اهدا کرد.

سید جلیل حجازی ابراز داشت: شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب در خصوص پروژه ستاره کیش، قرار گاه خاتم الانبیا به خاطر طرح پل صدر و عمران شهرداری تهران به خاطر طرح تونل نیایش شایسته دریافت تندیس های سازه ایران شدند.

وی گفت: این همایش با حضور چهره های شاخص ملی و دانشگاهی توسط انجمن ملی سازه ایران برگزار شد.

حجازی افزود: از پروژه ستاره کیش به عنوان یکی از سازه های برتر کشور که توانسته معیارهای لازم برای کسب این رتبه را به دست آورد، یاد شد.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب با بیان اینکه شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب پس از دریافت تندیس برتر سازه و عمران در همایش بهره وری، در کمتر از یک ماه موفق به دریافت دومین تندیس این بار در حوزه مهندسی سازه شده است، تصریح کرد: شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب، موفقیت سال جاری خود را مرهون برنامه های مدون در ساخت و ساز علمی و مدیریت هدفمند اجرایی است.

وی تاکید کرد: شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب عزم جدی در صنعتی کردن حوزه ساختمان داشته و با طرح ها و برنامه ریزی های صورت گرفته، پیشتاز در استفاده از تکتولوژی های نوین ساختمان سازی در کشور است.

گفتنی است شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب، این دومین تندیس دریافتی این شرکت در یک ماه گذشته است که پس از تندیس برتر سازه در همایش بهره وری به سرمایه گزاران جنوب اعطا شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز