خبرگزاری کار ایران

معاون عمران و محیط ‌زیست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس:

درخواست برای حضور در شهرک صنعتی مُهر زیاد است

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۶۳۶

با توجه به آمادگی زیرساخت‌ها و موقعیت جغرافیایی بی‌نظیر شهرک صنعتی مُهر، پیش بینی می‌شود این شهرک که اکنون دومین شهرک بزرگ استان از نظر مساحت است به مهم‌ترین شهرک صنعتی استان فارس تبدیل شود.

با حضور معاون عمران و محیط ‌زیست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس مشکلات شهرک صنعتی مُهر بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، معاون عمران و محیط ‌زیست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، صبح امروز، در بازدید از شهرک صنعتی مُهر بیان داشت: با توجه به آمادگی زیرساخت‌ها و موقعیت جغرافیایی بی‌نظیر شهرک صنعتی مُهر، پیش بینی می‌شود این شهرک که اکنون دومین شهرک بزرگ استان از نظر مساحت است به مهم‌ترین شهرک صنعتی استان فارس تبدیل شود.

غلامحسین بهار لویی افزود: در حال حاضر درخواست‌های زیادی برای حضور در شهرک صنعتی مُهر در دفتر مرکزی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس وجود دارد که درحال رسیدگی است و به زودی شاهد حضور شرکت‌های جدیدی در این شهرک خواهیم بود.

معاون عمران و محیط ‌زیست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه تخفیف‌های قابل توجهی در واگذاری زمین برای سرمایه گذاران اعمال می‌شود، خاطرنشان کرد: طی ابلاغیه‌ای جدید ۱۰% تخفیف برای واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی اعمال می‌شود که با انضمام آن به ۵۰% تخفیف در مناطق محروم، در شهرک صنعتی مُهر زمین با تخفیف ۶۰% واگذار می‌شود و این می‌تواند شرایط مناسبی را جهت حضور سرمایه گذاران فراهم کند.

در ادامه سید محمد موسوی فرماندار شهرستان مهر بیان داشت: دولت تدبیر و امید برای برچیدن و بهبود مشکلات اقتصادی وارد میدان شده است و می‌توان گفت مهم‌ترین اهداف دولت به حرکت درآوردن دوباره چرخ اقتصاد کشور است.

فرماندار مهر افزود: در ۶ ماه گذشته نه تنها عمده مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی مُهر برطرف شده است بلکه طرح‌هایی با مجموع اعتبار حدوداً ۵۰۰۰ میلیارد ریال در این شهرک شروع به کار کرده‌اند و امیدواریم با استقرار این مراکز صنعتی بخش عمده‌ای از مشکل اشتغال جوانان برطرف شود.

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان مُهر ضمن دعوت از سرمایه گذاران خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی مُهر در نقطه‌ای طلایی واقع شده است. این شهرک همجوار انبوهی از پالایشگا‌ها، پتروشیمی‌ها و مراکز بزرگ صنعتی قرار دارد و از ظرفیت‌های بی‌نظیری مثل دسترسی به دریا، گمرک، فرودگا‌ها، اتوبان‌ها و… صادرات کالا برخوردار است.

فرماندار شهرستان مهر یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این شهرک را دسترستی به بازار هدف دانست و ابراز داشت: شهرک صنعتی مهر ۳۰ کیلومتر با بازار بزرگ پارس جنوبی در عسلویه فاصله دارد و در حال حاضر نیز طرح‌هایی در این شهرک شروع به کار کرده‌اند که محصولات‌شان نیاز صنایع مرتبط با نفت و گاز است.

سید محمد موسوی فرماندار شهرستان مهر در پایان عنوان کرد: دست سرمایه گذاران را به گرمی می‌فشاریم و قطعاً تا حد ممکن با آن‌ها همکاری خواهیم داشت، وضعیت کنونی شهرک صنعتی مُهر نمودی از این همکاری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز