خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

نگاه مدیران استان، باید رافع موانع سرمایه‌گذاری باشد

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۵۱۳

می خواهیم مدیران خلاف مقررات و قوانین عمل کنند بلکه در پی آن هستیم که مشکلات با همفکری حل شود.

استاندار فارس گفت: عمل به قوانین، باید با وسع دید و با نگاهی مثبت از سوی مسئولین مورد توجه قرار گیرد تا بتوان از ظرفیت‌های قانونی برای رسیدن به توسعه اقتصادی استان استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا‌ از شیراز، سید محمد احمدی در نشست بررسی موانع و مشکلات طرح توسعه پالایشگاه شیراز با بیان اینکه برای حل اساسی مشکلات، نیازمند عزم همه مدیران هستیم، اظهار داشت: نمی‌خواهیم مدیران خلاف مقررات و قوانین عمل کنند. بلکه در پی آن هستیم که مشکلات با همفکری حل شود.

وی افزود: عمل به قوانین باید با وسع دید و با نگاهی مثبت از سوی مسئولین مورد توجه قرار گیرد تا بتوان از ظرفیت‌های قانونی برای رسیدن به توسعه اقتصادی استان استفاده کرد.

احمدی اظهار داشت با پر کردن ۱۰۷۰ حلقه چاه در حوزه دریاچه پریشان، حسن نیت مسئولین این استان در خصوص حفظ محیط زیست بر همه روشن و مسجل است. بنابر این در جهت ارتقا ظرفیت پالایشگاه شیراز در انتظار پاسخی مثبت از سوی سازمان محیط‌ زیست هستیم.

وی نزدیکی استان فارس به نقاط نفت خیز کشور را از جمله مهم‌ترین مزیت‌های اقتصادی استان دانست و خاطرنشان ساخت: همه دستگاه‌های متولی باید کمک کنند تا از این ظرفیت بسیار خوب برای تولید محصولات فرا نفتی با کیفیت مطلوب ‌‌نهایت استفاده صورت گیرد.

احمدی تاکید کرد: برای رفع مشکل بیکاری در استان فارس، گسترش زیرساخت‌های عمرانی به‌ویژه توسعه پالایشگاه شیراز ضروری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز