خبرگزاری کار ایران

جعفر قادری:

مسئولین دعوت از عنصر فتنه در شیراز باید پاسخگو باشند

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۷۸۷

جای تعجب است که دولت به جای رسیدگی به مشکلات اساسی مردم، میدانی برای برخی عناصر مسئله‌دار در فضای دانشگاه باز گذاشته است.

نماینده شیراز در رابطه باموضوع اتفاقات روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: جای تعجب است دولت به جای رسیدگی به مشکلات اساسی مردم، میدانی برای برخی از عناصر مسئله‌دار در فضای دانشگاه باز گذاشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، جعفر قادری عصر امروز، جمعه، در جمع خبرنگاران افزود: برخی از گروه‌های مسئله‌دار جریان فتنه به زعم خود می‌خواهند خود را اثبات کنند، اما جریان دانشجویی و خانواده شهدا بیدار و آگاه هستند و به طور یقین این بی‌تدبیری‌ها و هتاکی‌ها را نمی‌پذیرند و اجازه نمی‌دهند برخی در فضای دانشگاه جولان دهند. جای تعجب است دولت به جای رسیدگی به مشکلات اساسی مردم، میدانی را برای برخی از عناصر مسئله‌دار در فضای دانشگاه " آن هم در روزی مقدس به اسم روز دانشجو " این چنین باز گذاشته است، این نهایت بی‌تدبیری دولت یازدهم است.

نماینده مردم شیراز در مجلس صحبت سخیف غفاری مبنی بر اینکه " فتنه ۸۸ را اصولگرایان ایجاد کردند " را نوعی شوخی و مسخره دانست و اظهار کرد: این فرد تکلیف‌‌اش روشن است این جمله ادعای مسخره‌ای است که خودشان هم باور نمی‌کنند چه برسد به دیگران.

عضو هیأت علمی دانشگاه شیراز خاطرنشان کرد: مسئولان استان باید مراقبت کنند و نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند، مجمع نمایندگان فارس نیز بیانیه‌ای در این راستا صادر می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز