خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه والیبال مهر پارس:

مهر پارس فارس امروز به مصاف شهرداری ارومیه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۸۳۴

در هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران امروز، ۵ آذرماه در شیراز سالن دستغیب به مصاف با تیم شهرداری ارومیه می‌رویم.

مدیرعامل باشگاه والیبال مهر پارس فارس گفت: امروز تیم مهر پارس در شیراز به مصاف شهرداری ارومیه می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، ماشاالله چرخی، چهارشنبه، ۵ آذرماه گفت: در هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران امروز، ۵ آذرماه در شیراز سالن دستغیب به مصاف با تیم شهرداری ارومیه می‌رویم.

وی بابیان این مطلب که تیم شهرداری ارومیه به‌نوعی تیم ملی ایران است و در سطح بالایی قرار دارد تصریح کرد: هرچقدر تیم مقابل قوی‌تر باشد بازیکنان پارس مهر فارس انگیزه بیشتری برای رقابت خواهند داشت و امروز نیز باروحیه بسیار خوبی در این رقابت حضور پیدا خواهند کرد.

مدیرعامل باشگاه پارس مهر فارس به نخستین حضور تیم خود در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اشاره کرد و افزود: از بازی که هفته گذشته در هرمزگان با تیم آلومینیوم داشتیم راضی بودم، بازیکنان تمام تلاش خود را کردند اما متأسفانه چند اشتباه کوچک منجر به واگذاری بازی شد.

وی با اشاره به اینکه با کمترین اختلاف بازی با آلومینیوم هرمزگان را واگذار کردیم گفت: زمان زدن سرویس مهم‌ترین زمان بازی است که متأسفانه طرفداران تیم هرمزگان با ایجاد سروصدای بیش‌ازحد تمرکز بازیکنان تیم را به هم ریختند و به همین خاطر ۲۱ سرویس را از دست دادیم.

تیم شهرداری ارومیه تاکنون از سه بازی که انجام داده توانسته هر سه حریف خود را از پیش رو بردارد و همچنان با ۹ امتیاز در رده اول گروه(ب) قرار بگیرد.

تیم مهر پارس شیراز تاکنون در لیگ برتر ۲ بازی را در مقابل تیم های متین ورامین و آلومینیوم هرمزگان داشته و بدون امتیاز در رده ششم گروه(ب) قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز