خبرگزاری کار ایران

فرماندار شیراز:

رضایت مردم از ادارات و ارگان‌ها، رضایت از نظام جمهوری اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۲۶۰

اگر فردی از روستای انجیره عبور کند، فکر خواهد کرد این منطقه بخشی از شهر شیراز است و قابل باور نیست که یک روستای مستقل باشد و اکثر افرادی که از آن منطقه رفت و آمد دارند، به دید شهر شیراز به آن نگاه می کنند.

فرماندار شیراز در جلسه نهایی الحاق روستای انجیره به شهر شیراز، با اشاره به اینکه فاصله روستای انجیره با شهر شیراز حدود یک کیلومتر است، اظهار داشت: مردم این منطقه انتظار دارند بحثالحاق انجیره به شهر شیراز هرچه سریع‌تر انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، مصظفی امیری، ظهر امروز شنبه، گفت: اگر فردی از روستای انجیره عبور کند، فکر خواهد کرد این منطقه بخشی از شهر شیراز است و قابل باور نیست که یک روستای مستقل باشد و اکثر افرادی که از آن منطقه رفت و آمد دارند، به دید شهر شیراز به آن نگاه می‌کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیراز تاکید کرد: انتظار داریم در زمان مدیریت فعلی شهرداری و با همکاری شورای اسلامی شهر شیراز، این امر سریع‌تر انجام شود تا رضایتمندی مردم را بدنبال داشته باشد چراکه رضایت مردم از شهرداری و فرمانداری، رضایت از نظام جمهوری اسلامی است و این نکته‌ای است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند.

امیری اظهار داشت: طبق بند ۳ ماده ۲ قانون اصلاح و ضوابط تقسیمات کشوری سال ۸۹، این الحاق مراحلی دارد که باید طی شود و از آنجایی که هرکاری با مشکلات خاص خود روبرو است، امیدواریم با همراهی و همدلی مسئولان مربوطه این مشکلات هر چه سریع‌تر مرتفع شود.

فرماندار شیراز با تاکید بر سرعت بخشی به الحاق روستای انجیره به شهر شیراز افزود: انتظار می‌رود تا هفته آینده این روستا بطور موقت در اختیار شهرداری شیراز قرار گیرد تا مراحل الحاق آن در وزارت کشور نهایی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز