خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز خبر داد:

طراحی و ساخت سالن حرفه ای تیراندازی در شیراز

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۲۰۱

شهردار شیراز با اشاره به طراحی سالن حرفه‌ای مسابقات تیراندازی، از آغاز ساخت این پروژه در آینده ای نزدیک خبر داد و ابراز امیدواری کرد؛ این سالن ورزشی به دست قهرمانان ورزش تیراندازی به بهره برداری برسد.

طلایی‌ترین عضو کاروان ورزشی غدیر در مسابقات پاراآسیایی ۲۰۱۴ اینچئون با شهردار شیراز دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، شهردار شیراز ظهر امروز، شنبه، ضمن تبریک موفقیت‌های کاروان ورزشی غدیر در مسابقات پاراآسیایی ۲۰۱۴ اینچئون، تأکید کرد: نگاه ویژه به ورزش و معلولین بود که با توجه به جایگاه خوب ورزش جانبازان و معلولین در عرصه بین المللی مدال آوری بی‌سابقه‌ای را در این مسابقات شاهد بودیم.

علیرضا پاک فطرت با اشاره به طراحی سالن حرفه‌ای مسابقات تیراندازی، از آغاز ساخت این پروژه در آینده‌ای نزدیک خبر داد و ابراز امیدواری کرد: این سالن ورزشی به دست قهرمانان ورزش تیراندازی به بهره برداری برسد.

وی افزود: ۲مدال طلای ساره جوانمردی به همراه دیگر افتخارآفرینی‌های وی در امسال و سال‌های گذشته، موجب سربلندی شیراز، فارس و ایران شده و سرود جمهوری اسلامی ایران را بار‌ها در دنیا طنین انداز کرده است.

علیرضا پاک فطرت، گفت: افتخار آفرینی‌های قهرمانان کشورمان با عدد و رقم قابل جبران نیست و با در نظر گرفتن همه سختی‌هایی که یک ورزشکار در هر شرایط جسمانی برای ورود به عرصه قهرمانی به جان می‌خرد، باید همه ورزشکاران را با یک نگاه دید و مورد تقدیر قرار داد.

قهرمان طلایی ایران در مسابقات اینچئون، ضمن تقدیر و تشکر از نگاه ویژه شهردار شیراز به ورزش جانبازان و معلولین، خاطر نشان کرد: مسابقات جانبازان و معلولین نیاز به آمادگی ویژه‌ای دارد و در شرایطی که یک معلول یا جانباز به مسابقه می‌پردازد شاید هیچ ورزشکار سالمی نتواند در این شرایط مانند یک شخص مبتدی هم رکوردی را فتح کند.

ساره جوانمردی با بیان اینکه با کسب دو مدال طلای اینچئون نام خود را به عنوان یکی از پرافتخار‌ترین بانوان ایران در آسیا ثبت کردم، گفت: پس از سالیان زیاد توانستیم به مدال طلای این ماده دست پیدا کنیم. البته در این رقابت‌ها به جز کسب مدال، توانستم رکورد جهان را نیز جابه‌جا کنم که این رکورد پیش از این در دست کره‌ای‌ها بود.

وی درخصوص کسب دومین مدال طلای خود در تپانچه بادی ۱۰متر نیز گفت: با کسب این دو مدال فکر می‌کنم در سطح آسیا یکی از پرافتخار‌ترین بانوان حاضر در بازی‌های پارا آسیایی شناخته شوم و از این جهت به خود می‌بالم.

ساره جوانمردی به قیمت بالای تجهیزات این ورزش نیز اشاره کرد و ادامه داد: شهرداری شیراز مانند گذشته با ساخت این سالن ورزشی گامی بلند در حمایت از ورزش بر خواهد داشت.

دلشاد، رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین فارس، هم در این دیدار با تشکر از شهردار شیراز، گفت: ورزش جانبازان و معلولین همواره در امور خود از حمایت‌های ویژه شهرداری بهره برده است.

وی با اشاره به زیرساخت‌های مناسب در شیراز برای ورزش تیراندازی، خواستار همکاری بیشتر دستگاه‌های متولی ورزش جانبازان و معلولان شد و افزود: با افتتاح پروژه مورد نظر شهردار شیراز این شهر به قطب تیراندازی کشور تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه این هیئت در ۲۷رشته در شیراز فعال است، از توسعه و رونق این ورزش‌ها در ۳سال گذشته خبر داد و افزود: کارهای ورزشی و فرهنگی انجام شده در این ۳ سال، در کشور کم سابقه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز