خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی؛

دولت برای حل معضلات اقتصادی کشور، توان بیشتری بگذارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۷۴۸

تمرکز بر روی مذاکرات هسته‌ای و غفلت ازتوان ها و ظرفیت‌های داخلی کشور با استراتژی اقتصاد مقاومتی، سازگاری ندارد و از دولت درخواست داریم که برای حل مشکلات و معضلات اقتصادی کشور توان بیشتری بگذارد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در جمع پاسداران و کادر وظیفه سپاه فجر فارس با اشاره به همکاری مجلس بادولت در حل مشکلات کشور گفت: مجلس در تصویب قوانین اقتصادی و کمک به حل معضلات در کنار دولت بود برای موفقیت دولت از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، جعفر قادری از برگزاری جلسات فشرده کمیسیون‌های مجلس برای بررسی لوایح پیشنهادی دولت سخن گفت و ادامه داد: درجریان آماده سازی دو لایحه الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و رفع موانع تولید رقابتی، کمیسیون‌های ذیربط در مجلس شورای اسلامی حتی در تعطیلات رسمی مجلس و به‌صورت سه شیفت این لوایح را بررسی کرده و آماده مطرح شدن در صحن علنی مجلس کرده است.

استاد دانشگاه شیراز از تعامل و همکاری همه برای حل مشکلات کلان کشورسخن گفت و افزود: درشرایط کنونی اعتقاد ما بر این است که حتی با نگاه‌های متفاوت سیاسی نیز می توان برای حل مشکلات مردم باهم تعامل و همکاری داشته باشند.

سخنگوی کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس از برخی اقدامات تفرقه آمیز انتقادکرد و افزود: در برخی از رفتارهای دولت که در جهت دوقطبی کردن جامعه و تشدید تنش بین مجلس و دولت دنبال می‌شود را مانعی برای تعامل بیشتر بین دولت و مجلس می‌دانیم و انتظار داریم که دولت اجازه ندهد تا فضای تعامل بین دولت و مجلس به تقابل کشیده شود.

قادری بابیان اینکه تمرکز بر روی مذاکرات هسته‌ای، تنها راه حل مشکلات نیست، ادامه داد: تمرکز بر روی مذاکرات هسته‌ای و غفلت ازتوان ها و ظرفیت‌های داخلی کشور با استراتژی اقتصاد مقاومتی سازگاری ندارد و ازد ولت درخواست داریم که برای حل مشکلات و معضلات اقتصادی کشور توان بیشتری بگذارد.

عضومجمع نمایندگان فارس اظهار داشت: مجمع نمایندگان فارس تلاش‌های انجام شده در استان برای حل مشکلات کافی نمی‌داند و معتقداست که باید تلاش‌ها و پیگیری‌هاسرعت بیشتری بگیرد.

عضوکمیسیون برنامه و بودجه مجلس بااشاره به محدودیت‌های بودجه‌ای گفت: با کاهش درآمدهای نفتی و افزایش هزینه‌ها، محدودیت‌های بودجه‌ای درکشور و به تبع آن در استان فارس وجود دارد و ازمسوولین دستگاه‌های اجرایی درخواست می‌شود تا از ظرفیت‌های فاینانس و سایر روش‌های تامین منابع مالی برای پیشبرد اهداف استان استفاده بیشتری داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز