خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر شهرستان‌های لامرد و مهر خبر داد:

برگزاری همایش تخصصی قانون کار به مناسبت ۲۹ آبان

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۵۱۳

دبیر خانه کارگر شهرستان‌های لامرد و مهر از برگزاری اولین همایش تخصصی قانون کار به مناسبت بیست و چهارمین سالروز تصویب قانون کار خبرداد.

دبیر خانه کارگر شهرستان‌های لامرد و مهر از برگزاری اولین همایش تخصصی قانون کار به مناسبت بیست و چهارمین سالروز تصویب قانون کار خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد و مهر، دبیر خانه کارگر شهرستانه‌ای لامرد و مهر با اعلام این خبر بیان داشت: همایش سالروز تصویب قانون کار امسال بطور متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

عبدالرضا روحی با گرامیداشت ۲۹ آبان «سالروز تصویب قانون کار ایران» بیان داشت: در این همایش کارگران و هیات مدیره تشکل‌ها و انجمن‌های صنفی کارگری و کارگران حضور خواهند داشت.

این فعال کارگری با بیان توضیحاتی در مورد این همایش و با گذری از حوادثکارگران ساختمانی، اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین محور‌های همایش، «ایمنی و حفاظت کار» و «حمایت‌های بیمه‌ای از کارافتادگی، بیکاری و… از کارگران توسط سازمان تامین اجتماعی» است که کار‌شناسان و کارگران و صاحب نظران می‌توانند در این زمینه مقالات خود را ارسال کنند.

عبدالرضا روحی با اشاره به اقدامات اخیر دولت برای تغییر قانون کار گفت: تشکل‌های کارگری با تغییر قانون کار مخالفند و دولت با اقدام خود با مخالفت کارگران مواجه خواهد شد.

وی با اشاره به یکی از محورهای این همایش «ایمنی و حفاظت کار» گفت: بسیاری از حوادثناشی از کار مربوط به کارگران ساختمانی است و امیدواریم که سازمان تامین اجتماعی بطور اختصاصی به این موضوع بپردازد.

روحی تصریح کرد: همانطور که می‌دانید در جامعه کنونی ایران، خدمات بیمه‌ای و درمانی‌ که به مصدومان حوادثکار ارائه می‌شود با حق بیمه‌هایی که پرداخت می‌کنند، همخوانی و تناسب ندارد.

وی گفت: دوره‌های ایمنی کار کمک بسیاری به کاهش حوادثکارگری خواهد کرد که انشالله بعد از این همایش تصمیماتی در این زمینه خواهیم داشت.

دبیر خانه کارگر لامرد و مهر با تاکید بر اینکه رکن اصلی قانون کار را کارگران تشکیل می‌دهند، اظهار داشت: در قسمتی از این همایش که با حضور کار‌شناسان و مسئولین حوزه کارگری استان فارس برگزار می‌شود به برخی از سوالات کارگران پاسخ داده خواهد شد و لذا کارگران می‌توانند سوالات خود را جهت طرح در این همایش تا روز چهارشنبه(۲۸ آبان) به سامانه پیامکی خانه کارگر(۳۰۰۰۲۵۱۰۱۰۵۱۰۵) ارسال کنند.

صاحب نظران، کار‌شناسان و کارگران شهرستانهای لامرد و مهر می‌توانند در این همایش شرکت کنند و مقالات خود را تا پایان روز چهارشنبه(۲۸آبان ماه) به خانه کارگر لامرد و مهر تحویل داده و یا به پست الکترونیکی خانه کارگر(kargarlm _ info @ yahoo. com) ارسال کنند.

از شرکت کنندگانی که در این همایش با ارائه مقاله شرکت می‌کنند با اهدا جوایزی از سه نفر از برگزیدگان، تقدیر بعمل خواهد آمد و همچنین از مقالاتی که خارج از وقت اداری روز چهارشنبه(۲۸ آبانماه) به دبیر خانه همایش ارسال می‌شود، توسط کمیته داوران، مورد بررسی قرار نخواهند گرفت.

متقاضیان شرکت در این همایش می‌توانند جهت دریافت فایل راهنمای تدوین مقاله(Word) به سایت خانه کارگر لامرد و مهر(www. LMkargar. ir) مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز